Ga naar inhoud

internet , tv , tel


Aanbevolen berichten

Ik zou voor de Telenet Goldshake gaan.

(Hoewel ik helemaal niet te spreken ben van de downloadlimieten, maar belgacom heeft er ook.) Tele2 zou ik niet pakken, trage snelheden, wel geen downloadlimiet.....

Als ik echt zou moeten kiezen kies is voor Dommel. (internet)

Wil je de totaalpakket, tja. Kies dan maar voor telenet, die geeft een draadloze router mee. (Voor 1 euro)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger zou ik eerder voor telenet kiezen dan Belgacom omdat Belgacom met een vrij moeilijk te installeren modem had. Ook snelheid was er een verschil.

Tegenwoordig is die verschil minimum.

De keuze zou je eigenlijk moeten richten naar de aanbod naar de toekomst.

Zelf heb ik 7 jaar Telenet. Snelle hersteldienst.

Onlangs nog had Telenet de kabel van buiten naar binnen moeten verlengen en dit zonder dat iets moeten betalen. Bij Belgacom is dat zeker niet het geval. Belgacom heeft ook een zeer moeilijk bereidbaar helpdesk. Van de ene telefoon naar de andere en weer naar de andere en maar wachten en maar wachten.

Onlangs nog de naam moeten veranderen bij Belgacom en dat heeft 5 jaar geduurd want ik verrekt het om te betalen voor andere naam van dezelfde bedrijf.

Voor service zeker Telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs nog had Telenet de kabel van buiten naar binnen moeten verlengen en dit zonder dat iets moeten betalen. Bij Belgacom is dat zeker niet het geval. Belgacom heeft ook een zeer moeilijk bereidbaar helpdesk. Van de ene telefoon naar de andere en weer naar de andere en maar wachten en maar wachten.

Voor service zeker Telenet.

Bij dergelijke zaken heb je altijd winnaars en verliezers. Hier hebben we Belgacom en zijn we tevreden van de service. Vorige week was onze modem kapot. Diezelfde dag werd deze gratis vervangen. Hun helpdesk is ook goed bereikbaar.

Wij hebben dan wel weer last gehad met telenet. Deze hebben ons al eens twee dagen zonder tv/internet laten zitten. De ene heeft wel goeie opmerkingen over telenet/belgacom; de andere dan weer niet.

Je moet bij dergelijke zaken gewoon "geluk" hebben.

Geen van beide is slecht, maar ze zijn ook niet allebei perfect.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.