Ga naar inhoud

[OPGELOST] verkenner totaal bits


Aanbevolen berichten

aan yannick en kweezie wabbit

bedankt voor je respons,

kweezie wabbit sorry maar maar ik krijg dus niets in de statusbalk zoals jij zegt

yannick mijn bedoeling is dat ik kan zien dat in een map de bestanden, aan de rechterkant, zie maar zou willen weten wat de capaciteit is van die bestanden in die map dus

dwz ik wil niet van elk bestand de grootte weten maar wel de grootte van alle bestanden

alvast nogmaals bedankt

groeten grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

yannick zeer bedankt voor je moeite maar we zitten niet op dezelfde golflengte denk ik mij bedoeling is dat ik aan de rechterkant alle bestanden zie in de map en dat ik een totaal beeld krijg van de capaciteit van die bestanden met de bedoeling kan ik zonder zelf te moeten gaan optellen die bestanden op bvb een cd-r te schrijven

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de statusbalk wel geactiveerd?

Open de verkenner en ga naar beeld en kijk of er een vinkje staat bij statusbalk.

Vinkje plaatsen (of wegdoen) kan door gewoon op het woord statusbalk te klikken.

Je kan ook mijn vorige suggestie en die van Yannick combineren.

Je selecteert de (gewenste) bestanden en dan klik je op een van de geselecteerde bestanden met de rechter muisknop en dan ga je naar eigenschappen. Normaal krijg je dan een kadertje waarin staat hoeveel bestanden geselecteerd zijn en wat de gezamenlijke grootte is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.