Ga naar inhoud

was legaal, nu illegaal exemplaar


Yva

Aanbevolen berichten

Terug Yva

Newbie

-------

Hello,

Nog maar pas geantwoord op Dennis Schraa en ik krijg al, bij het opstellen van dat antwoord,een bericht van "Kape"...!

Oké dan, het onderwerp,de vraag is weer open gesteld op het PC Helpforum, maar nu moet ik toch wel al mijn berichten kunnen verzamelen op 1 of 2 opeenvolgende bladzijden hoop ik..?!Zoniet verstaat men niks meer van al mijn mails....?

Bedankt voor uw hulp,

Yva,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hello Yannick,

13 juli 2009,23u35

Inderdaad, Yva is terug met zijn probleem,zegge,zijn "onderwerp",da's 8 maanden geleden...

Wel,zoals ik al zei ben ik begonnen,3,4 dagen geleden,met mijn laatste informatica avonturen te vertellen in een lange,lange brief,die ik,als vervolg op mijn vorige brieven,in de rubriek,in het dossier "archieven" heb geplaatst! Daar was mijn onderwerp in geplaatst (onder n°24 of 25 denk ik,datum sept./oktober 2008...),zoals jullie regels dat voorschrijven..

Ik verneem nu dat een kollega-moderator mijn onderwerp weer op het"gewoon" forum heeft geplaatst maar dan zonder die lange,laatste mail met al mijn uitleg van mijn vorige en huidige problemen ?!

Dus zie ik dat mijn lange, laatste brief NIET op het "gewoon forum" is bijgevoegd! En het is juist in die lange,laatste brief van 10 of 11 juli 2009 dat ik mijn vorig en huidig probleem verder behandel!

Ik veronderstel dat je dat bericht van..x..juli 2009 kunt terug opvissen en dus vernemen wat ik vraag...? Ikzelf durf niet teveel meer met al die hoofdstukken,rubrieken, bladzijden,e-mails,privé-mails,berichten spelen in de vrees van weeral al iets uit te vegen,dus...,?

Bedankt voor je hulp !

Yva,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello again Yannick,

13 juli, 23u58

Wel,dan toch dat groot,lang,laatst geschreven bericht gevonden,onder pagina 2 van de 3,van dit onderwerp,met datum door mij vermeld op MIJN schrijven van 11 juli 2009.

Het staat wel tussen mijn mails van september en oktober 2008..?

In die lange brief stel ik je dus mijn vorig én huidig probleem voor én ook de al de bereikte oplossingen.

Bedankt voor je hulp,

Yva,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verneem nu dat een kollega-moderator mijn onderwerp weer op het"gewoon" forum heeft geplaatst maar dan zonder die lange,laatste mail met al mijn uitleg van mijn vorige en huidige problemen ?!

Dus zie ik dat mijn lange, laatste brief NIET op het "gewoon forum" is bijgevoegd! En het is juist in die lange,laatste brief van 10 of 11 juli 2009 dat ik mijn vorig en huidig probleem verder behandel!

ALLE berichten van je vorige onderwerp werden terug beschikbaar gesteld ... en daar was er zeker geen bij van juli 2009 :s Klik even op je nickname en je kan daar alle berichten die je hier gepost hebt bekijken. Als jij er daar eentje kan vinden van 10 of 11 juli 2009, mag je me dat altijd tonen.

Voor de rest compleet onbegrijpelijk ... maar als ik het goed begrijp mogen we de boel nu weer terug sluiten. Of niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Yva,

ik vrees dat je wel degelijke een illegale versie van windows erop hebt staan.

het zal misschien een legale versie zijn maar op meerdere computers geinstalleerd.

en is volgens mij geen andere oplossing dan online (via creditcard) of via een nieuw aangekochte versie je windows te updaten.

er bestaat een progje dat de "wma" overslaat, maar ook dit is ook maar een tijdelijke oplossing en ook illegaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yva

Newbie

------

14 juli 2009

Beste Yannick,Kape en El Barto,

Wel, wel, niet zo gemakkelijk van terug een oud,archief onderwerp op te nemen !

Jullie vinden niet mijn nieuwe, laatst geschreven UITGEBREID bericht van 11 juli 2009 terug? Nochtans vind IK het wel terug ! Het staat als 1° bericht op pagina 2 van dit dossier of onderwerp ?!

Dat lang bericht was eerst bijgevoegd aan mijn onderwerp toen het nog in de archieven zat.Nu is mijn onderwerp weer een normaal PCHelpforum geworden en zit het op pagina 2 van dit dossier !?

Als jullie het niet terugvinden zal ik het dan maar zelf nog eens versturen...En sorry,in dat lang bericht stel ik opnieuw vragen ! Ik vertel er over het vervolg van mijn problemen van schrijfruimte op HDD "C" én vertel dan verder over mijn huidige Back-Up problemen...!

Ik zou niet graag "onbegrijpelijk" voorkomen maar ik ken ook niet alles over de werking van deze Website!

Zo,nu ga ik proberen opnieuw mijn lange brief van 11 juli 2009 naar jullie te sturen...

Bedankt voor uw begrip,

Yva,

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.