Ga naar inhoud

Nieuwe Game Pc kopen maar geen verstand van


Aanbevolen berichten

Het is niets met solderen ofzo, het past eigenlijk allemaal gewoon in slotjes.

Je kan het laten assembleren bij de winkel waar je koopt, meestal kost het 50-60 euro.

@Superjona: Mooi systeem, alleen ben je wel het ram geheugen vergeten erbij te steken.

Dat is nogal een belangrijk onderdeel heb ik gehoord xD

Ook die hardeschijf is een F1, binnen een paar dagen is de F3 op voorraad.

Deze zouden, volgens Samsung 30% sneller zijn dat F1's...

Jah, dat is natuurlijk een belangrijk onderdeel.....

Vergeetachtig hé.... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...

Hallo,

Daar ben ik weer. Ik wil jullie nog bedanken voor jullie adviezen. Ik heb inmiddels mijn budgetg verhoogd naar 900 euro. Zouden jullie voor mij een complete game pc samenstellen binnen mijn budget?

Muis en toetsenbord heb ik al :D

Een oude tft scherm( denk zo'n 5 a 7 jaar oud :P) Kan op dit moment geen nieuwe kopen. Waarschijnlijk opver 2 maanden

Ik wil deze pc gebruiken voor o.a.

-Gamen( MMORPG zoals perfect world, jade dynasty bij op high oh en guild wars XD zag die bij me neefje en was verkocht!!)

en games zoals Call of duty 4 op high en crysis(medium) als het natuurlijk mogelijk is binnen mijn budget.

En verder wil ik de pc gebruiken voor mijn opleiding ICT( kom merendeels door jullie:P) en wil er liefst zolang mogelijk kunnen gebruiken.

-mogelijkheid om verder uit te breiden(upgraden)

-Waarschijnlijk moet ik ook een OS hebben, of is overzetten van een oude pc ( was XP)naar het nieuwe mogelijk?

waarschijnlijk ben ik nog info vergeten Daar zal ik later wel op terug komen denk ik.

En de systeem die superjona had samen gesteld zag er goed uit.

Of kan ik beter wachten totdat de nieuwe directX 11.1 uitkomt zoals superjona daarvoor heeft aangegeven?

Ik heb het gevoel dat ik nog wat ben vergeten.

Alvast bedankt!!!!!=))

Link naar reactie
Delen op andere sites

De HD5870 en HD5850 komen 22 september uit, dan kan je dus offciële benchmarks verwachten.

En begin oktober zullen wij er kunnen kopen, dus het is tot dan wachten.

Ik denk dat het juist niet in je budget gaat passen, een HD5850 zal rond de 250-299 euro kosten.

Dat gaat niet lukken als je nog een OS nodig hebt, dus ofterwel sparen ofterwel geen DirectX 11.

Maar dat is dan zonde dat je eigenlijk een oud product gaat kopen.

Als je nog langer wacht zullen de prijzen dalen en komen er waarschijnlijk andere kaarten (rond november denk ik), zoals de HD5830 of als de de andere in prijs dalen.

Aan jou de keuze ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ati zal wel weer met mid-range varianten komen waarbij die goed zullen presteren voor een redelijke prijs. Wat je ook kan doen, is nu een gewone kaart uit de HD48xx serie nemen, en als Nvidia met zijn DX11 plankjes uitkomt, zal er hopelijk weer een prijzen-oorlog ontstaan... (Rond begin 2010) Misschien een beter alternatief... Moet beeldscherm erbij ? Assemblage ???

---------- Post toegevoegd om 17:55 ---------- Vorige post was om 17:42 ----------

Zo, dit heb ik ervan gemaakt...

Een core i5, is een beetje te vergelijken met een i7 920 maar zonder hyper threading.... Met dit beestje zal je zeker kunnen gamen, want samen met een 4870 gaat dit een prachtig team zijn... Vista en assemblage zitten erbij.... Een voeding van 620 watt zal meer dan voldoende zijn. Ook zit er een monitor bij, met een resolutie van 1650*1080, met een 4870 en crysis op die resolutie zal misschien niet zo vloeiend zijn.... :bawling::bawling: Maar je kan altijd de resolutie een tandje lager zetten... ;-)

Azerty Hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom neem je een mAtx kast en moederbord?

En Asrock staat nu niet bekend vanwege zijn super kwaliteit moederborden.

Alhoewel het de laatste wel wat verandert zou ik het zelf nog niet kopen.

Ik zou opteren voor een MSI P55-CD53 of wat goedkoper voor een Gigabyte P55-UD2.

En aangezien de TS toch niet zo'n zware dingen gaat doen, kan je bijvoorbeeld kiezen voor een i5 750.

In games presteert toch ongeveer hetzelfde, en dan kan er nog een OS bij...

Dan bespaar je ook weeral 60 euro, wat juist beter zou passen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.