Ga naar inhoud

Nieuwe Game Pc kopen maar geen verstand van


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben laatste tijd op zoek naar een nieuwe/gebruikte game pc maar ik heb totaal geen verstand van. Laatst wou ik bij de starcomputer een pc bestellen. van 4x 3.0 ghz Maar gelukkig las ik op pc-help dat dit geen goede keus was. Ik heb nu 1 gevonden maar ik weet niet of dit de juiste onderdelen beschikt

Zou jullie mij kunnen helpen of advies geven wat ik het beste kan nemen?

Ow ja hier heb ik wat info:

Moederbord: Intel DG33FB

RAM: Kingston 4* 1GB KVR800D2N5 (4GB totaal)

Processor: Intel Core Duo 2 E8400 @3.2GHZ (kan op 4.6GHZ draaien)

Videokaart: Nvidia Geforce 8600GT (Totaal geheugen: 2254MB)

Harde Schijf: 250GB

Optisch: 2* Samsung Writemaster CD/DVD Brander (1-18x DVD Speed/1-52x CD Speed)

1* CD Brander

1* 48 in een Card Reader

1* Floppy Drive

OS: Vista Ultimate Edition 64Bit (Service Pack 1 en volledig up-to-date)

Koeler: Intel E8400 Koeler

Kast: Gigabyte Triton 180 (De zwarte kast op de foto hieronder)

Voeding: 650 Watt

Het moederbord kan DDR3 Geheugen aan (Maximaal 16GB). Ook kan dit moederbord een Quad Core van 1333MHZ aan. Voor de rest heeft mijn moederbord een PCI Express Slot (16x) waar alle video kaarten op kunnen draaien, en nog 3 PCI Express x1 sloten. Ook is het moederbord uitstekend gekoelt en heeft tot 12USB Aansluitingen en heeft ook nog 5.1 Surround Sound uitgangen. Het moederbord heeft aansluitingen voor o.a. Firewire. HD Sound en 3 fan aansluitingen.

Verder vertelt hij dat deze pc "Deze computer is ook in staat om meerdere spellen tegelijk te spelen (COD4 en COD 5 op Ultra High @ 230FPS)"