Ga naar inhoud

bestanden niet op website te zien!


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb zelf een website gemaakt en die doet het perfect.

Ook op andere computers zijn alle bestanden te zien. behalve op mij lapop.

Ook andere websites waar iets hoort tstaan is om een of andere reden niet zichtbaar. Is er iemand die weet wat ik mo doen om deze bestanden wel zichtbaar te krijgen.

IK sluit een bijlage b waarop je kunt zien dat bepaalde bestanden niet zichtbaar zijn. Het zijn banners.

alvast bedankt

bestand website.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

ligt niet aan flashplayer. Ik denk dat je ergens een foutje hebt gemaakt met de instellingen van internet explorer.

Welke versie gebruik je? 7 of 8? Ik weet namelijk niet of het bij beide op dezelfde plek zit om deze instellingen te resetten.

Bij Internet Explorer 7 moet je het zo doen:

Klik bovenin op Extra en klik op Internetopties (Deze staat in de lijst helemaal beneden)

Ga dan naar het tabblad 'Geavanceerd'

Als je onder de lijst kijkt die je daar krijg zie je 2 knoppen staan. één knop met 'Geavanceerde instellingen herstellen' en één knop met 'Opnieuw instellen'

Als eerst klik je op de knop 'Geavanceerde instellingen herstellen' Je ziet niets veranderen alleen dat het knopje toepassen klikbaar wordt. Klik nu op het andere knopje (Opnieuw instellen).

Nu komt er een nieuw schermpje en vink het hokje aan en klik op 'opnieuw instellen'. Je pc zal nu eventjes bezig zijn om hem terug naar de begininstellingen te zetten. En probeerd hierna nog eens die afbeeldingen te bekijken.

Let wel op. je startpagina is ook weer terug veranderd naar standaard microsoft.

Laat even weten of het gelukt is of niet.

Groeten,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.