Ga naar inhoud

Beperkt Internet als repeater opstaat


dhoeken

Aanbevolen berichten

Hallo

Vandaag hebben ze van Proximus een nieuw toestelletje komen plaatsen om het wifi bereik op mijn kamer te verbeteren (een repeater). Nu brengt dit heel wat probleempjes met zich mee, aldus voor mijn computer. Ik heb oudere discussie's gelezen maar geen van deze werkt daarom deze nieuwe post.

Nu wanneer ik boven op mijn kamer zit heb ik 1 bar connectie soms eens 2 bar, of soms helemaal niets. Daarom de repeater. Nu wanneer de repeater opstaat is alles geconnecteerd met het internet (Xbox, Tablets, Gsm's en men vader's laptop) behalve mijn Acer Aspire E1-571G die steeds beperkte toegang kent. Tevens werken we op de campus van de hogeschool ook met repeaters maar daar heb ik hetzelfde probleem (beperkte toegang).

Wat zeer grappig is, op de repeater staat een knopje waar ik wifi kan uitschakelen zodat de repeater het signaal niet versterkt, dan doet hij het wel, maar steeds met 1 bar.

Wat kan ik al uitsluiten dus:

- Ik heb het goede paswoord ingevoerd

- De repeater werkt volledig aangezien andere toestellen wel toegang hebben/ ook op school werkt dit niet voor mij, wel voor anderen.

- Ik heb de drivers verandert, dus ik veronderstel dat het hier ook niet aan ligt.

Dus ben wat ten einde raad, iemand hier suggesties? of iemand die het probleem kent?

BTW: de technieker van Proximus wist het ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.