Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk ben ik te dom, en dat zal ook zo wel zijn, maar ik versta er niets van.

Ik wil gewoon een koppeling die op het bureaublad staat, in de werkbalk beneden brengen.

Bij windows XP moest men gewoon dat icoontje naar de werkbalk slepen en het stond er.

Dit lukt mij niet bij Win7.

Ik heb gelezen dat met ziet staan " dit programma aan de taakbalk vastmaken" . Wel ik zie dit niet staan.

Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd of er is ergens een verborgen ding wat ik niet weet, maar het lukt me gewoonweg niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik met de rechter muisknop op het programma druk dan verschijnt het zinnetje " dit programma vastmaken aan de taakbalk" niet - het staat er gewoon niet..... Het enige wat ik zie is "openen - uitvoeren als - kopiëren naar - knippen - kopiëren - snelkoppeling maken - verwijderen - naam veranderen en nog tal van mogelijkheden, maar dat ene godve....., zinnetje staat er niet.

De taakbalk is niet vergrendeld !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En rechtstreeks vanuit start>programma's>(je programma)? Dan zou er ook een optie moeten zijn als je rechtsklik om deze aan je menu start vast te maken.

edit: wat je ook zou kunnen proberen is het programma te openen zodat deze in de taakbalk staat, en dan rechtermuisknop op dat programma(in de taakbalk) en dan dit programma vastmaken aan de taakbalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen van beide lukt..., als ik het programma start, komt er inderdaad een icoontje op de takenbalk. Wanneer ik daar rechts op klik staat er enkel " venster sluiten" te lezen.

Dat verdomde zinnetje " programma vastmaken aan taakbalk" krijg is nergens te zien. heb al gegoogeld dat het een lieve lust is. nergens een oplossing gevonden. Denk dat ik win7 terug in de vuilbak gooi en win xp erop plaats. Jongens , wat een kl... programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.