Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

In een vorige discussie stelde ik als probleem dat in mijn rolmenu "kopiëren naar" de optie " e-mailontvanger "weggevallen was . Clarkie stelde dat ik Mail Recipient in mijn SendTo folder moest brengen . Ik deed het (dacht ik ) zonder resultaat , waarop Clarkie de oplossing ook niet meer wist . Ik heb nu vastgesteld dat in de SendTo folder alleen een snelkoppeling Mail Recipient van 1kb staat , niet het bestand .

Vraag is dus nu : hoe krijg ik het bestand (Mapi geloof ik) Mail Recipient in mijn SendTo folder ? Tot dusver niet gelukt omdat ik bij het downloaden geen bestanden kreeg , alleen indexen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel , via Zoeken vind ik 4 SendTo folders... Ik neem er die uit waarin die snelkoppeling Mail Recipient zich bevindt . Ik klik dus in het rechtervenster , krijg een optie Nieuw en via die optie een optie Tekstdocument , want mij Nieuw Tekstdocument geeft . Ik tik daar een willekeurige naam in gevolgd door .Mapimail . Het is niet moeilijk , maar het document beslaat 0 kb en geeft geen resultaat inzake de rolmenu "Kopiëren naar" . Wschl maak ik een fout , ben dan ook maar een dummy...Toch bedankt ! Wat ik wil betogen is dat ik Verkenner mis uit mijn vroegere versies van Windows...

aangepast door bosman0410
Link naar reactie
Delen op andere sites

aha, dan weet ik een beetje waar je probleem zit.

je moet de map send to hebben die onder jouw naam staat.

in xp: c:\documents and settings\jouw naam\send to

in vista of w7: c\gebruikers\jouw naam\send to

dat het bestand 0 kb beslaat: dat hoort zo.

waarschijnlijk moet je de pc herstarten om het resultaat (nadat je dat in de juiste map 'send to' hebt gemaakt) te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hardwarepanne op een slecht moment : na het "welkom" blijft mijn scherm zwart . Soms krijg ik na ruim een half uur toch het muziekje .Dat is deze keer ook gebeurd en ik profiteer er van om u te vertellen dat ik er morgen mee naar de winkel ga . Hoop u in het weekend of volgende week nieuws te laten over "kopiëren naar"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Falstring , op de een of andere wijze heeft mijn nog geen 3 maand oude notebook zichzelf hersteld . Heb geen idee wat er aan de hand geweest is :hmmmm:

Heb intussen uw suggestie uitgevoerd in mijn persoonlijke SendTo folder en de computer herstart .Geen resultaat . Ik vind intussen op het web (waar de problemen met het ontbreken van de optie e-mailontvanger in "verzenden naar " of "kopiëren naar" héél goed bekend zijn) oplossingen , maar niet voor Windows 7 . :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

(vervolg onderbroken bericht) ...vanuit het e-mailbericht in te voegen ipv vanuit het document te verzenden . Dat gaat inderdaad vlot .Al blijf ik het niet normaal vinden dat de optie "e-mailontvanger" uit het rolmenu "kopiëren naar" verdwenen is. Beschouwen we het probleem als opgelost ! Ik dank u !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.