Ga naar inhoud

Probleem Beeldresolutie


eliasC

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik speel de laatste tijd veel op Procycling Manager 2011, maar sinds gisteren gaat dit niet meer. Mijn zus was daarvoor op de PC en ze zij, dat ze perongeluk Alt + ctrl + pijltje naar beneden had gedaan (om zo het beeldscherm te draaien.) Maar, wat er gebeurde, was dat de resolutie van de PC helemaal veranderde, dan heeft ze de PC afgezet en er was niets meer van te merken. Echter kan ik nu niet meer Procyclingmanager spelen, omdat het (volgens mij) de foute resolutie heeft. Natuurlijk heb ik dan geprobeerd om de resoluite van de Laptop aan te passen, maar dit gaat niet; als ik kijk, welke resolutie het is, staat er: -1 bij -1 pixels

en ik krijg ook een boodschap (beide te zien op screen).

http://speccy.piriform.com/results/bHXVvBD1NFRKECAiqqxomue

357jzf7.jpg

http://i40.tinypic.com/357jzf7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Verwijdert in configuratiescherm / programma en onderdelen intel driver indien aanwezig is.

Download deze videokaart driver

Met de rechtermuisknop op uitpakken klikken en dan de map openen en op setup.exe klikken.

Maar ik zie aan de log dat de CPU heel erg warm wordt.

Best eens laten zuiver maken ofwel zelf doen.

Bedankt, en over het warm worden heb je inderdaad gelijk; hoe moet ik de CPU zuiveren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze link, ​onder MS windows vista klik je er op het neerwaarste pijltje en kies dan vga intel v7 15.10.1508.

Dat is de Driver van de Aspire, en ik heb Travelmate?

---------- Post toegevoegd om 19:51 ---------- Vorige post was om 19:49 ----------

Ik bedoel; nu kan ik het installeren, maar kan het geen kwaad?

aangepast door eliasC
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.