Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hello,

Ik heb in veel van mijn Excel documenten hyperlinks ingediend. Nu krijg ik opeens, zonder dat ik ook maar iets gedaan heb voor al mijn hyperlinks die ik wil open doen de volgende vermelding: "Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met uw systeembeheerder."

Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Hello,

Ik werk in Windows 7 en heb zojuist Explorer 9 geïnstalleerd. Ik heb in veel van mijn Excel 2007documenten hyperlinks ingediend. Nu krijg ik opeens, zonder dat ik ook maar iets gedaan heb voor al mijn hyperlinks die ik wil open doen de volgende vermelding: "Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met uw systeembeheerder."

Wie kan mij helpen? Dit is dringend a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

probeer eerst de tip van stegisoft uit (bericht 6)...

Mocht deze oplossing niet helpen :

° sluit alle schermen en schoon je pc eerst op met Ccleaner.

° download Firefox 4 (als je hem nog niet hebt) en/of stel FF4 in als standaardbrowser.

° sluit opnieuw alle schermen, start je systeem opnieuw op en laat in een volgend bericht weten of dit je probleem heeft opgelost.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen internet explorer 9 maar waarschijnlijk kan je zo doen:

Klik op extra

Klik op tab geavanceerd

Klik daar onderaan op opnieuw instellen.

Sluit de browser en test het.

Heb ik al gedaan maar zonder resultaat.

---------- Post toegevoegd om 13:43 ---------- Vorige post was om 13:42 ----------

Hallo,

probeer eerst de tip van stegisoft uit (bericht 6)...

Mocht deze oplossing niet helpen :

° sluit alle schermen en schoon je pc eerst op met Ccleaner.

° download Firefox 4 (als je hem nog niet hebt) en/of stel FF4 in als standaardbrowser.

° sluit opnieuw alle schermen, start je systeem opnieuw op en laat in een volgend bericht weten of dit je probleem heeft opgelost.

Grtjs.

Hello,

Kan ik dan Explorer niet meer gebruiken?

---------- Post toegevoegd om 13:44 ---------- Vorige post was om 13:43 ----------

Hello,

Kan ik dan Explorer 9 niet meer gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan IE probleemloos blijven gebruiken, maar dan worden de links (in Excel, Outlook...) wel geopend met FF ipv IE.

Indien de installatie van Firefox als standaardbrowser geen oplossing biedt kan je FF nadien probleemloos van je systeem verwijderen als je die er liever niet meer op hebt.

Ik reik je deze tip bewust aan, omdat deze in het verleden al dergelijke problemen heeft opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.