Je kan het toevoegen of niet.
Als het bestaat hoeft je ook niet toe te voegen.
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
2Bedankjes Dit is een discussie over Ik kan Microsoft Office 2007 Outlook niet meer opstarten in het forum Archief Microsoft Office , en maakt deel van de Microsoft Office categorie; Oorspronkelijk geplaatst door stegisoft Klik op start Klik op programma Klik op uitvoeren Typ dan: outlook /resetnavpane Druk op Ok ...
Je kan het toevoegen of niet.
Als het bestaat hoeft je ook niet toe te voegen.
Laatst gewijzigd door stegisoft; 13 maart 2010 om 09:46
Ik zie mijn laatse antwoord over Microsoft Outlook niet in het forum staan?
Ik heb alles van Outlook Express weer geimporteerd in Microsoft Outlook, dus kan ik weer met Outlook werken.
Dat is prima.
Dan kan je op knopje Opgelost klikken.
Is het mogelijk om reactie 11 (met 2e bijlage) ook in de discussie te te zetten, alvorens op opgelost te klikken?
Het kan maar dat is even werk.
Je zal de afbeelding elders moeten uploaden en dan krijgt je een adres waar het staat. Een voorbeeld is Tinypic.nl en het beste is gratis te registeren.
U typt eerst een tekst
Plak de [img]naam van afbeelding[img] die je kreeg.
Weer tekst enz.