Ga naar inhoud

Windows Office 2003, installeren servicepack 3


Cvrler

Aanbevolen berichten

L.S;

Bij het updaten van windows office 2003 werd bij het installeren van servicepack 3 van het officepakket, gevraagd om het plaatsen van de installatiediskette van office.

Nu is die niet meer beschikbaar.

Ik wil graag weten hoe de installatie van de update nu wel uitgevoerd kan worden.

Heeft iemand een idee?

(Het updaten is als belangrijk aangemerkt ivm veiligheidsproblemen.)

Groet;

Cvrler

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen bedankt voor de reakties;

Het betreft een machine in een "home" situatie;

clarki: Allereerst, er draaid wel een legitime versie van het officepakket, dat wil zeggen ik heb de ervaring dat een niet legitime versie bij het opstarten dat meldt en dat gebeurd in dit geval niet;

Stegisoft: Of er een MSOCache map verwijderd is zou ik moeten gaan controleren. De machine is bij iemand anders in beheer geweest die niet meer beschikbaar is, ik weet dus niet wat die uitgespookt heeft.

Waar kan ik dit eventueel verwijderd zijn controleren? Waar zou die map dan moeten staan?

En, als dit het geval is, hoe dan nu verder?

Wouterskurtt: "Dan moet u de originele Office cd gebruiken om verder te kunnen gaan";

Daar zit de probleemaanvang, die is kwijt/niet beschikbaar.

Blijf even meedenken. Ik zou het jammer vinden het office pakket te moeten afschrijven.

Groet; Cvrler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dank mensen !

Ik heb kennis genomen van jullie aanwijzingen en ik moet zeggen, sommigen komen op mij erg ingewikkeld over en zal ik me daar dan ook maar niet direct aan wagen.

Echter, die laatste link van Wouterskurtt, die kan ik volgen. Ook zal ik de kennissenkring gaan belagen op zoek naar een originele diskette zoals door Stegisoft geopperd.

Ik zelf gebruik Open office omdat die gratis is (Jawel, ik ben een Hollander :-))

Ik beschouw vooraleerst de zaak nu als oplosbaar. Mocht het tegen zitten dan meld ik mij wel weer.

Tot horen!

Cvrler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.