Ga naar inhoud

Windows live mail. Kan je via een icoontje weten dat je mail hebt ontvangen?


kristof28

Aanbevolen berichten

Ik ben eveneens op zoek naar iets dergelijks (liefst als gadget) Vroeger was ik heel tevreden van WP-Corp Mail preview. Helaas werkt deze niet op Windows 7 64bit. Dus kristof28 als je niet werkt met een 64-bit OS is dit wat je zoekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Probeer "Mailmoa" eens....

Gratis download van het net. Je kan er mee zien en horen dat er mail is, meer nog, je kan je mail lezen voordat je die van de server download, en zo kan je al wegdoen wat je niet wil hebben, voordat het in je Inbox komt....

Succes!

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eveneens op zoek naar iets dergelijks (liefst als gadget) Vroeger was ik heel tevreden van WP-Corp Mail preview. Helaas werkt deze niet op Windows 7 64bit. Dus kristof28 als je niet werkt met een 64-bit OS is dit wat je zoekt.

Ik heb ook 64 bit..

---------- Post toegevoegd om 17:06 ---------- Vorige post was om 17:03 ----------

Hey!

Probeer "Mailmoa" eens....

Gratis download van het net. Je kan er mee zien en horen dat er mail is, meer nog, je kan je mail lezen voordat je die van de server download, en zo kan je al wegdoen wat je niet wil hebben, voordat het in je Inbox komt....

Succes!

Greetz

Jive1

Is dat al niet enkele jaren oud dat programma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.