Ga naar inhoud

cpu gebruik altijd 100%


Gast punkertje

Aanbevolen berichten

ik weet niet zeker of dit de juiste plaats is voor dit probleem maar zoals je ziet in het onderwerp is mijn cpu gebruik altijd 100% hopelijk kan iemand me hiermee helpen. ik heb een packard bell laptop.

Processor: intel® Core2 Duo CPU T5850 @2.16GHz 2,17 GHz

Gegeugen: (RAM) 2,75 GB

type computer: 32-bits besturingssysteem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een schermafbeelding van het tabblad "processen" in het taakbeheer.

Open taakbeheer en dan het tabblad "processen". Vink aan "processen van alle gebruikers tonen".

Maak de kolommen breed genoeg zodat de volledige naam van de processen en de gebruiker zichtbaar zijn.

Klik 2 maal (niet dubbelklikken) op "cpu" bovenaan de kolom om de processen te sorteren volgens cpu-verbruik.

Maak nu een schermafbeelding met de toets "Prt Sc".

Open een toepassing om afbeeldingen te bewerken en plak de schermafbeelding met de combinatie ctrl+v. Bewaar de afbeelding als een .jpg bestand.

Voeg deze als bijlage toe aan een volgend bericht.

Klik op "post antwoord" en typ je bericht in het voorziene venster.

Scroll dan even naar beneden en klik op de knop "Beheer bijlagen"

Blader naar de opgeslagen afbeelding en klik dan op "uploaden". Als het bestand opgeladen is, mag je dit venster sluiten.

Klik op de knop "reactie versturen" om je bericht te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nero Home zou je al mogen uitschakelen want dat heb je niet echt nodig en neemt zoals je ziet al een hele hap uit je resources.

Zorg ervoor dat die niet meer mee opstart door dat uit te schakelen.

Klik start en in he zoekvak type je msconfig,vervolgens tabje opstarten en daar kun je dat programma uitschakelen.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals je ziet is dit al een hele verbetering maar ik neem aan dat dit nog niet ideaal is.

nu zie ik tenminste al een verschil in cpu gebruik waar dit vroeger altijd (zonder uitzondering) 100% was:-)

post-15712-1417703933,728_thumb.jpg

post-15712-1417703933,8307_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

PBCarNot.exe is blijkbaar een onderdeel van PB Care.

PBCarNot.exe - Can you trust this file? OASIS.

Het is niet absoluut nodig voor een goede werking van de pc. Als je wil mag je dit ook uitschakelen bij het opstarten.

Terwijl we nu toch aan het opruimen zijn, kunnen we het beter goed doen.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dat ander proces betreft dat is van PackardBell zelf en ik weet niet of het raadzaam is om dit uit te schakelen.

Het kan natuurlijk nooit kwaad om het eens uit te schakelen en te zien of het problemen veroorzaakt.

dit heb ik net gedaan dacht ook hetzelfde.

ik zou het enkele dagen proberen zo en als ik geen problemen ondervind schakel ik het uit bij het opstarten.

heel erg bedankt jullie zijn een hele grot hulp geweest en ik denk dat ik dit probleem als opgelost kan beschouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.