Ga naar inhoud

Netwerkverbinding


Chrisice

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zou er iemand mij kunnen helpen met het volgende:

Een paar dagen geleden is er een beetje water op het klavier van mijn laptop gevallen, ik dacht dat zal een nieuwe kopen worden... maar eenmaal droog gaat hij weer naar behoren.

Er is juist een probleem, hij vindt mijn draadloos netwerk niet meer, alsook de andere netwerken van buren enzo ook niet meer. Ik kan enkel nog met een lan verbinding op het net.

Zou het mogelijk zijn dat het water een defect aan de hardware heeft veroorzaakt of kan er iemand mij helpen om dit opnieuw te laten functioneren?

Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het kan altijd zijn dat er toch iets beschadigd is geraakt maar toch zou ik willen proberen om de drivers eens te herinstalleren voor het wireless gedeelte.

Klopt het dat er XP op de laptop staat en zo ja download en installeer dan deze driver eens en als die het niet is deze.

Best wel eerst de oude driver via Apparaatbeheer verwijderen door er met je rechtermuisknop op te klikken en dan te kiezen voor Installatie ongedaan maken.

Als je dat gedaan hebt installeer dan de zo net gedownloade driver en herstart dan eens je laptop en kijk dan of je eventueel terug draadloze verbindingen ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen die moet je niet verwijderen want dat is de driver voor je Lan verbinding.

Als daar geen wireless tussen staat dan lijkt het mij dat deze niet geinstalleerd is dus download de reeds voorgestelde driver 1 voor 1 en test ze uit.

Als de software zegt dat hij geen compatibele hardware vind dan dien je de andere driver te nemen zoals Stegisoft reeds aanhaalde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beide proberen installeren, geeft bij beide geen melding dat er geen compatibele hardware is, vraagt om pc op te starten en nadien is er nog geen spoor van een draadloos netwerk en er werd geen draadloos netwerk toegevoegd onder adapters.

Ik zit nu met de lankabel op het internet maar dat kan toch geen kwaad om deze drivers te installeren veronderstel ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.