Ga naar inhoud

Netwerkverbinding


Chrisice

Aanbevolen berichten

Ik denk niet dat dit het geval is:

De naam van de folder was zo :Chipset_ATI_8.241.0.0_XPx86 en aan de hand van de naam van deze folder is het duidelijk dat het voor xp is. Nogmaals ik kan mij vergissen ben echt geen pro maar ik zou zo graag willen dat het draardloos weer werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk niet dat dit het geval is:

De naam van de folder was zo :Chipset_ATI_8.241.0.0_XPx86 en aan de hand van de naam van deze folder is het duidelijk dat het voor xp is. Nogmaals ik kan mij vergissen ben echt geen pro maar ik zou zo graag willen dat het draardloos weer werkt!

Inderdaad. Het is voor XP.

Maak een map aan op de C: bv. c:\TEST

Kopieer nu die map (of nog beter: enkel de setup.exe) naar die map C:\TEST. Je zal merken dat je geen foutmelding meer krijgt dat een pad te lang is.

Zelfs gewoon de map naar je bureaublad downloaden kan er voor zorgen dat je pad te lang is. Gewoon een map aanmaken TEST op de C:\ en daar het gedownloade in plaatsen en nog liefst van al enkel de setup.exe

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Kurtt, Dit is dankzij jou ook gelukt via de folder c: test! :-)

Maar daarjuist bij het heropstarten kreeg ik een melding dat er een pci probleem is zoals die gele vraagtekens in apparaatbeheer staan en kreeg ik rechtsonderaan een icoontje zoals sommige hardware niet correct kon geinstaleerd worden (had dit al eens voor met een ongekend usb toestel) en ja ook geen spoor van draadloos netwerk. Moet ik die overige drivers ook nog is installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, hier ben ik terug.

Sorry ik had gisteren geen tijd.

Ik heb alle drivers teruggeinstalleerd zoals gevraagd en nu bij apparaatbeheer heb ik 2 grote gele vraagtekens onder andere apparaten bij pci devices en controller voor massaopslag en 1 klein uitroepteken nog steeds bij ricoh secure...,

Ook na het opstarten moest ik de wizard nieuwe hardware gebruiken voor pci devices te installeren maar niet succesvol, er kwam melding hardware kon niet geinstalleerd worden.

En nog steeds geen draadloos internet onder netwerkadapters

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een screen maken via je printscreen- knop op ,je toetsenbord.

Dan open je paint, te vinden via bureau- accessoires, Kies in paint plakken.

Sla je afbeelding op.

En plaats de afbeelding dan in een volgend bericht.

Deze handleiding laat zien hoe het moet.

Je kan ook het programma gadwin printscreen gebruiken, het is altijd handig, je kan er afbeeldingen mee bijwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.