Ga naar inhoud

Netwerkverbinding


Chrisice

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

yes, Ik heb windows XP 3 en heb idd op setup.exe geklikt.

Bij beide was de installatie succesvol en er werd gevraagd om opnieuw op te starten.

Dan ben ik bij apparaatbeheer gaan kijken en er is steeds maar een Lan verbinding zoals voorheen vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

driver voor kaartlezer was geen probleem om te installeren (maar steeds een geel uitroepingsteken), maar voor de chipset kon ik setup exe niet gebruiken, kreeg een melding dat het pad plus de naam 88 tekens overschrijdt.

update bij het heropstarten van de laptop hen ik gele grote vraagtekens bij overige apparaten, controller voor massaopslag en pci device. Heb enkel kaartlezer driver gebruikt zoals vermeld.

Kan dit kwaad?

aangepast door Chrisice
Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de chipset kon ik setup exe niet gebruiken, kreeg een melding dat het pad plus de naam 88 tekens overschrijdt.

dit kan volgens mij 2 dingen betekenen

- of je hebt een chipset driver (setup.exe) gedownload voor een besturingssysteem LAGER dan XP (bv. Windows 2000, ...)

- of je hebt het misschien uitgepakt in een heel lange directory

je zou zelf een map kunnen aanmaken in de c: (bv. c:\test) en daar de setup naartoe kopieren en kijken of het zo wel lukt.

- Download het nog eens en plaats het niet op het bureaublad ofzo, maar in C:\ (dus in de root). Dubbelklik dan op setup.exe. Lukt het zo?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.