Ga naar inhoud

[OPGELOST] dvd copiéren op pc die dan op dvd recoder kan gespeeld worden


sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

Hallo

Wil mijn vacantie dvd copiéren om de kinders er een te geven ,dit doe ik op de pc maar achteraf kan deze niet op de dvd recorder afgespeeld worden ( un-know )op geen enkele juist op de pc.Kan er iemand mij met verstaanbare uitleg zeggen hoe ik dat moet doen AUB.want ik geraak er niet aan uit ik heb het ook al staan op mijn D Recover.:s

Met veel Dank..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een copie met DVD Shrink als het hier om een film gaat.

DVD Shrink v3.2.0.15 (freeware)

daarna branden met Nero of andere programma als video.

ofwel doe je dat met een image maken van de dvd.

Een heel goede programma is deze: Alcohol Soft 120%

Het is niet gratis doch kost slechts 40 euro of zoiets.

CD and DVD Burning Software - Alcohol 120% - Alcohol 52% and Alcohol 52% Free

Deze kan zowel image maken als branden.

Als je liever gratis wilt dan kan ik ook andere voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet goed Engels lezen.

Maar alcohol 120% kan je in Nederlands instellen en is de meest vertrouwbaarste programma met uiterst zelden fouten bij branden.

DVD schrink is niet Nederlands doch wel duidelijk.

Je moet wel bepaalde codec hebben om dvd te zien op uw computer.

http://www.free-codecs.com/K_lite_codec_pack_download.htm

Kies full versie.

Wat kan uw DVD speler afspelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Mijn PC speelt eigenlijk alles af ( Heb Nero -VLC-media player enz. )de dvd speler speelt -R +R - &+ RW DIVX cd enz. Opgenomen video's en muziek rechtstreeks van de pc gebrand speelt de DVD recorder alle af Het zijn juist de DVD's die ik wil copieren op de PC die ik niet op de DVd speler kan afspelen ( moet ze comverteren of zoiets naar het schijnt maar hoe ).

Met Dank...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet goed Engels lezen.

Maar alcohol 120% kan je in Nederlands instellen en is de meest vertrouwbaarste programma met uiterst zelden fouten bij branden.

DVD schrink is niet Nederlands doch wel duidelijk.

Je moet wel bepaalde codec hebben om dvd te zien op uw computer.

Free-Codecs.com : Download K-Lite Codec Pack 5.2.0 FULL, K-Lite Codec Pack 5.2.0 STANDARD, K-Lite Codec Pack 5.2.0 BASIC : K-Lite Codec Pack is a collection of codecs and related tools

Kies full versie.

Wat kan uw DVD speler afspelen?

Hallo

Heb chrink geinstalleerd en ik kan een kopie nemen welke de dvd speler kan lezen,het is wel zo dat ik de bewuste dvd eerts moet branden op mijn harde schijf D Recover en dan op chrink backup en hij brand ze weet niet of dit de bewuste manier is maar het gaat zo ,om een dvd rechtsreeks op chrink te branden weet ik nog niet hoe misschien kan udit even uitleggen.

In ieder geval bedankt ik kan zeggen opgelost.

Met Dank .

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,als je de dvd in pc stopt en je opend dvd shrink kan je toch kiezen voor open disk.als je dat gedaan hebt zal het programma de dvd lezen en als het klaar is moet je klikken op backup en een lege dvd in pc stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.