Ga naar inhoud

HP Deskjet 2544 installeren


Tamarow

Aanbevolen berichten

Ik heb deze printer ook en via de CD de zaak aan het lopen gebracht.

Nu echter print de printer niet meer vanuit deze laptop. Ik heb pas geleden mijn laptop opgeschoond (met jullie hulp) maar daarna toen de problemen ontstonden opnieuw geinstalleerd. Hij blijft echter weigeren te printen. Er is wel contact tussen laptop en printer.

Kan het zijn dat het installeren op een 2e laptop voor problemen zorgt? Deze print wél!

Kan dat aan mijn IP-adres liggen? Ik heb wel een diagnose gedraaid maar daar wordt ik geen wijs uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

Ik heb onlangs een HP Deskjet 2544 aangeschaft en met de CD geïnstalleerd. Fluitje van een cent!

Maar sinds enige tijd drukt de HP geen documenten meer af. Na test is gebleken dat de printer werkt, er is Wifi-contact maar de printer geeft een algemene foutmelding aan ("kan geen afdruktaak maken").

 

Ik heb alles al een keer verwijderd, opnieuw geïnstalleerd maar geen effect. Wie weet raad?

 

Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Tamarow,

 

 

 

Maar sinds enige tijd drukt de HP geen documenten meer af.

 Hieruit mag ik dus concluderen dat je er ooit wel in geslaagd bent om via deze printer documenten af te drukken ?

 

Als het probleem zich nog niet lang voordoet, heeft er zich hoogstwaarschijnlijk een onbewuste verandering in je printerinstellingen voorgedaan.

 

Heb je reeds eens een systeemherstel geprobeerd naar een tijdstip toen de printer het wel nog deed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie.

 

Ja, hij heeft het prima gedaan in eerste instantie.Ook op een tweede laptop heeft hij het goed gedaan.

Na een opschoningsactie van de laptops weigerde de printer. Daarom alle software van de printer verwijderd nadat een herstelpunt geen uitkomst had gebracht. Gisteren alles opnieuw geïnstalleerd maar hij doet nog steeds niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.