Ga naar inhoud

Skype + internet


ward01

Aanbevolen berichten

Heb het nog eens gedaan en die gaat mss idd wel naar een eerder herstel, maar hoe kan ik helemaal terug gaan naar dag 1 zoals jullie aangaven? Dat lukt toch niet, want ik zie dat later geïnstalleerde programma's er nog steeds opstaan.

 

Ik heb Windows Vista op deze laptop, naar mijn gevoel ook niet het meest handige besturingssysteem. Hoe kan ik deze Vista terugzetten naar fabrieksinstellingen van dag 1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik deze Vista terugzetten naar fabrieksinstellingen van dag 1?

 

In bericht #8 werd reeds het onderstaande meegegeven:

 

een goede basis om (na bijna 7 jaar) deze laptop nieuw leven in te blazen door hem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen ... hiervoor tokkel je tijdens het opstarten op de F11-toets.

 

 

en dat wordt  hier bevestigd:

 

 

  1. Power on your computer. When the Packard Bell logo is displayed, press repeatedly the F11 key until a message displays that Windows is loading files.
  2. After the system recovery program has loaded, follow the prompts to reinstall the operating system. You can choose between the following options:
    • Complete Recovery. This will remove all files and folder in your hard drive and re-install the software completely as it was from the factory.
    • Partial Recovery. This will make a copy of your personal files in your user profile to a folder called BACKUP, and then reinstall the software completely as it was from the factory.

 

 

 

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Complete Recovery.

 

Nog meer aanvullende info via deze link (vanaf pagina 55 / 71) en uiteraard ook in je eigen (Nederlandstalige) handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere optie is via Smart Restore, indien nog aanwezig op je laptop ? ... je vindt Smart Restore via Start (Windowsknop) -> Alle programma's -> Packard Bell Support -> Smart Restore.

 

Via deze link kan je ook nog een Nederlandstalige handleiding bekijken, zie vanaf pagina 52 / 67.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.