Ga naar inhoud

Skype + internet


ward01

Aanbevolen berichten

Emsisoft is op zich geen slechte keuze en is dan ook een goed advies van mijn collega, maar ik werk zelf met een andere anti-virus (Avast) ... idem dito voor collega Clarkie (Norton).

 

Ik heb dan ook collega Maxstar gevraagd om je te begeleiden met deze instellingen ... even geduld tot hij online komt. ;)

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eventjes afwachten of we er in slagen dit in orde te krijgen. ;)

 

Maar los daarvan, wat zijn de conclusies na een bekabelde speedtest? Welke invloed zou dat kunnen hebben op het lange laden van facebook?

 

Zo af en toe valt mijn verbinding ook voor vijf seconden weg. Is dat ook ergens te checken? Hoe het zit met je netwerkverbinding? Kan soms best vervelend zijn, dan ben je met iets bezig of aan het downloaden en plots stopt alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Fijn" te lezen dat je niet wacht op het aanvullend advies dat ik heb ingeroepen en dat je prefereert om op eigen houtje verder te experimenteren ... :rock:

 

Hoe zie jij dit verder verlopen ? ... ga je gewoon "doodleuk" verder knutselen of ga je de adviezen afwachten ? ... :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt niet aan die Emisoft. Want ik heb die ook op m'n vaste PC staan en daar werkt Skype wel hé. Toen ik nog geen Emisoft op de laptop had staan, ging Skype ook niet hé. Soms start het op, dan weer niet. Was gewoon puur toeval. De oorzaak ligt ergens anders. Skype werkte al gewoon niet meer daarnet toen ik de pc eens heropgestart had (zelfs nog zonder Emisoft te verwijderen)

 

Ik ben hier sowieso voor jullie advies en mijn excuses, maar probeer jullie ook maar verder te helpen en het ligt 100% zeker niet aan die Emisoft, zoals hierboven al beschreven waarom.

aangepast door ward01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het, maar ik had mijn laptop nog eens uitgeschakeld omdat ik weg moest en daarna weer opgestart en toen ging Skype alweer niet meer. Ik heb toen opnieuw Emisoft Anti-Malware uitgeschakeld omdat dat vorige keer had geholpen om Skype wel aan de praat te krijgen, maar dat lukte dus nu ook al niet meer. En daarna heb ik gewoon besloten om die Emisoft te verwijderen, omdat het nu wel duidelijk is dat het daaraan toch niet ligt. Ik weet dat Skype in het verleden ook al niet ging toen Emisoft Anti-Malware nog niet eens op de laptop stond. Dus de oorzaak ligt ergens anders.

 

Dat van die clean boot moet ik even lezen, want is precies hele boterham die uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.