Ga naar inhoud

Skype + internet


ward01

Aanbevolen berichten

U kunt DEP niet uitschakelen voor dit programma zegt ie.

 

Ik moest toch kiezen voor 'DEP voor alle programma's en services inschakelen, behalve voor de hieronder geselecteerde'? En dan via bladeren de snelkoppeling van Skype gekozen en dan kreeg ik die melding. 

aangepast door ward01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via Start (Windowsknop) -> Alle programma's -> Bureau-accessoires -> Opdrachtprompt.

 

Klik met rechts op het Opdrachtprompt en kies voor Als administrator uitvoeren.

 

549b3e312d48e-opdrachtprompt.administrat

 

Kopieer nu de volgende vetgedrukte tekst en plak deze in het opdrachtprompt:  bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

 

Nu enter je, sluit het opdrachtprompt en dan herstart je je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik de laptop een tweede keer heb opgestart werkt Skype nu wel. Heb nog een derde keer opgestart en werkt nog steeds. Dus het lijkt opgelost, thx! Hopelijk blijft het zo.

 

Kort ander vraagje. Voor windows start heb ik door dat herstel naar fabrieksinstellingen nu een persoonlijk account waar ik een paswoord moet ingeven vooraleer laptop verder opstart. Waar kan ik zoiets evt afzetten, zodat ie rechtstreeks opstart en naar bureaublad gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.