Ga naar inhoud

Afdruk van een pdf bestand groter afgedrukt


bernard

Aanbevolen berichten

Wij hebben met het nieuwe jaar een nieuwe afval kalender ontvangen op de computer dus, in pdf .

Als ik deze afdruk is het zo klein , dat ik daar in ieder geval de bril bij moet hebben

ik heb er een knipsel van gemaakt , waar dus alleen maar de eerste 4 maanden op staan

Maar het hele jaar staat dus op dit A4 formaat

Kan ik dit groter afdrukken , ook al is het per maand of 2 maanden

Ik heb het geprobeerd met selecteren > kopieeren>word>start> lettergrootte

Maar dan krijg ik een hele vreemde weergave  met allerlei vreemde tekens er bij  en onder elkaar

post-5507-0-64782100-1420297263_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bernard,

 

'k denk niet dat dit je gaat lukken tenzij met bepaalde grafische programma's die een afdruk kunnen verdelen over verschillende programma's - of iemand anders moest er toch haalbare ideeën over hebben?  (natuurlijk ook met een pdf-bewerker als Adobe en zo, maar dus niet (denk ik) met een reader alleen.

 

 'k Wil het anders wel voor je doen als je hem mij doorstuurt ... Zo'n groot werk is het nu ook weer niet.

 

mmm. Clarkie was me voor :)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet als het de letters voldoende groot zal maken, maar vanaf Adobe Reader X kan je PDF-bestanden afdrukken als een poster.

Wanneer je daar voor een vergroting van 120% kiest en een overlap van 40mm kan hier nog alles net op 2 pagina's. Mogelijk zal dit bij jou een beetje verschillen afhankelijk van je printer instellingen.

 

Mocht het voorbeeld van Passer niet goed zijn kan je hier dus altijd nog even mee gaan spelen. Ook niet ideaal? Dan wil ik het eventueel wel opnieuw maken.

aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.