Ga naar inhoud

Advanced System Care?


Gast

Aanbevolen berichten

Hey ik las de topic AWC.exe waar in stond 'Op aanraden van jullie heb ik Advanced System Care van mijn PC verwijderd.' Waarom raden jullie het aan om het te verwijderen? gewoon om te weten omdat ik zelf ook advanced system care heb.

BTW even snel, gewoon opeens kwam er een blauw scherm heel snel op en meteen daarna herstarte de PC. kan dit Bleu Screen of death ofso zijn? er was niet genoeg tijd om het te lezen. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advanced System Care doet meer schade aanrichten dan daadwerkelijk helpen dus vandaar onze raad het te verwijderen.

Het Blauwe scherm dat je te zien kreeg met een herstart als gevolg is inderdaad een BSOD.

Voer voor dat laatste eens onderstaande uit en meld ons dan even de gegevens van laat ons zeggen de laatste 5 meldingen.

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advanced System Care doet meer schade aanrichten dan daadwerkelijk helpen dus vandaar onze raad het te verwijderen.

Het Blauwe scherm dat je te zien kreeg met een herstart als gevolg is inderdaad een BSOD.

Voer voor dat laatste eens onderstaande uit en meld ons dan even de gegevens van laat ons zeggen de laatste 5 meldingen.

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver

Als ik het open staat er niks in, sterker nog ik heb gezocht naar deze map C:/Windows/Minidump en die bestaat niet eens!! (JA ik heb ook systeemmappen zichtbaar gemaakt) wel is er een map die heet PCHEAL --> errorreport maar daar staat ook niets in. Zover ik me kan herrinneren had ik het zelfde probleem met mijn andere PC (windows XP) waar ik de map Minidump wel had maar dat daar ook niks opstond ookal viel die 100x uit.

De PC die ik nu heb is een Windows 7 64-bits, pas nieuw. zou Advanced system care het misschien gedaan hebben want ik heb dit programma in de 'PRO' versie deze scant nog dieper enz.

ook heb ik ff vlug een screenie toegevoegd

BTW (ik moet nu van de PC af [ATTACH=CONFIG]12335[/ATTACH]maar morge zal ik er weer zijn xD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de minidumps op je systeem geactiveerd?...

Klik op start (Windowsknop links onderaan) -->configuratiescherm-->systeem en beveiliging-->systeem...klik nu in de linker kolom op geavanceerde systeeminstellingen.

Ga naar het tabblad Geavanceerd, druk op de onderste knop Instellingen en kies in het volgende scherm voor kleine geheugendump en bevestig je keuze met ok.

Ter verduidelijking foto hier onder.

post-20447-1417704491,8008_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de minidumps op je systeem geactiveerd?...

Klik op start (Windowsknop links onderaan) -->configuratiescherm-->systeem en beveiliging-->systeem...klik nu in de linker kolom op geavanceerde systeeminstellingen.

Ga naar het tabblad Geavanceerd, druk op de onderste knop Instellingen en kies in het volgende scherm voor kleine geheugendump en bevestig je keuze met ok.

Ter verduidelijking foto hier onder.

Het stond momenteel op '(geen)' ik dacht dat de minidump standaard er al was maar dat is dus niet zo. Bedankt, ik heb hier al veel geleerd xD ik zal jullie zeker wel verwittigen als die nog eens uitvalt of er dan nog geen files zijn of wel. Over Advanced System care, als je die dingen dan repareert maakt die een backup van de files, is het dan mogelijk om die files te recoveren? want ik heb tog wel het gevoel dat mijn PC trager gaat door Advanced systeem care sinds dat ik het heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn de gegevens.... 3 verschillende

[ATTACH=CONFIG]12403[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]12404[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]12405[/ATTACH]

Sorry voor de benaming, weet nie hoe ik die verander o_O

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.