Ga naar inhoud

office 2010 voor home en student


ruud

Aanbevolen berichten

Activatie sleutel aangekocht en geinstalleerd, nu door goede omstandigheden via het werk een full packet kunnen kopen voor appel en ei bij wijze van spreken, dus deze versie office 2010 voor home en student van de pc gedaan en andere geinstalleerd, nu is mijn vraag kan ik deze licentie verder door verkopen, factuur is geen probleem is 100% legale sleutel, maar daar deze reeds op mijn pc gedraaid heeft vraag ik mij af of iemand anders deze nog kan gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is aangekocht via distributeur van IT producten, nu ik kan mij niet herrineren of ik mijn naam enzo moeten opgeven heb bij de activatie.

Nu als het niet mag, pech natuurlijk daarom dat ik het hier vraag voor zeker te zijn.

---------- Post toegevoegd om 19:39 ---------- Vorige post was om 19:39 ----------

IK dacht dat je die op 3PC's kan installeren.

Vindt je er iets van terug???

Waar heb je die gekocht?

Als het maar voor op 1PC is vrees ik dat die op een andere PC niet bruikbaar is.

Anderen weten hier misschien meer over.

Nee is slechts voor 1 pc voor zover ik weet/zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe is dat geen probleem maar het probleem zit in het feit dat het uw naam draagt.

Als dat zo is dan ben je wel illegaal bezig.

Het heeft niks met je naam te maken.

Als je office installeert moet je online registreren.

Mag je de Office home en student 2010 maar op 1 Pc installeren, dan zal je die op een andere PC niet meer geactiveerd krijgen omdat je licentie gekoppeld is aan je hardwarecomponenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is er terug te vinden over office 2010 thuisgebruik en studenten:

Onder de voorwaarden van een retaillicentie mag u Office 2010 voor Thuisgebruik en Studenten op maximaal drie computers bij u thuis installeren. Niet bedoeld voor gebruik in een commerciële of non-profitorganisatie, voor bedrijfsactiviteiten met winstoogmerk of voor gebruik door een overheidsinstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.