Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Heb je veel afbeeldingen op je pc staan? Ook programma's die veel "thumbnails" gebruiken kunnen Avira vertragen tijdens het scannen. Dan denk ik b.v aan ITunes of laat je Windows Mediaplayer gegevens van muziek downloaden van het net?
  2. Bedankt voor het melden Squall, dan wens ik je nog veel computerplezier ;-) Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…
  3. Kun je tijdens de scan zien in welke map of mappen de scanner veel tijd nodig heeft?
  4. Start de pc eens opnieuw op, wordt er dan wel een draadloos netwerk gevonden? Zorg wel dat je geen gebruik maakt van de bekabelde verbinding?
  5. Kun je het juiste type en modelnummer vermelden van de router?
  6. Hoe wil je verbinding maken met je netwerk/internet via een router, accespoint.....? Geef eens een beschrijving van de apparaten in je netwerk.
  7. Dus je kunt de adapter inschakelen, krijg je de melding "geen verbindingen beschikbaar" via het draadloze netwerkicoon in je taakbalk?
  8. Je maakt verbinding via de bekabelde LAN aansluiting, schakel deze verbinding eens uit en kijk of je de Ralink RT61 Wlan adapter kunt inschakelen. Lukt dit?
  9. Ga eens via Start/Configuratiescherm/Netwerkcentrum en in het scherm van het Netwerkcentrum klik je in de linker bovenhoek op Adapterinstellingen wijzigen. In het venster wat nu opent worden alle netwerk adapters weergegeven, staat de Ralink RT61 Wlan adapter hier tussen? En wat is de status van deze adapter als die erbij staat.
  10. Kan je even dit lijstje voor ons invullen, zo weten we of je bepaalde wensen of eisen hebt ;-)
  11. Met behulp van Ccleaner/Gereedschap/Opstarten kun je een aantal programma's verhinderen van mee op te starten met Windows. Selecteer eens de volgende programma's en kies voor Schakel uit. Ccleaner Sidebar Google update Hoe zit het hierna met de vastlopers? Als dit niets heeft uitgehaald gaan we verder met het uitschakelen van programma's, een grote kans dat we misschien de boosdoener vinden daar je het probleem niet hebt in veilige modus.
  12. Als je apparaatbeheer opent, staat er dan een vermelding van een niet geïnstalleerd apparaat? En vind je de Ralink Wlan kaart in apparaatbeheer terug?
  13. Het zou zich om een MEDION AKOYA E3310 D (MD 8399) handelen, maar een driver is niet beschikbaar via Medion. Heb je deze Wlan kaart later geïnstalleerd of zat deze in je pc bij aankoop?
  14. Welke voeding zit er in deze pc, op de voeding vind je vaak een label met de specificaties ervan. Een zwaardere grafische kaart gebruikt meer stroom en dan zal je voeding dit moeten aan kunnen.
  15. Kan je even dit lijstje voor ons invullen, zo weten we of je bepaalde wensen of eisen hebt ;-)
  16. Normaal gezien zou je deze driver van de website van Medion moeten kunnen halen. Kijk eens op je pc of je een label kunt vinden met een MSN-nummer of een artikel-nummer. Dan kunnen we bij Medion kijken of er een geschikte driver beschikbaar is.
  17. Adapterlijst Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter Ralink RT61 Turbo Wireless LAN Card Realtek PCIe GBE Family Controller De Ralink RT61 Turbo Wireless LAN Card zou in je pc voor draadloos kunnen zorgen.
  18. Ik zal de malware experts verwittigen voor je.
  19. Download en installeer Speccy. Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren. Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen. Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)
  20. We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem. 1. Download HijackThis. Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer". Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren". Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden. Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map. De logjes kan je dan ook in die map terugvinden. 2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!) Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog". Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets. Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets. Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634) Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER. 3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.
  21. Volgens Speccy zou je moederbord voorzien zijn van BIOS P-1.20, kun je eens in je BIOS controleren of dit daadwerkelijk klopt? Aan de hand hiervan kunne we kijken welke processor upgrade in aanmerking zou kunnen komen.
  22. Kun je in PC veilig terug vinden of er een software update is geweest van F-Secure of wanneer de laatste update heeft plaats gevonden?
  23. Yep in de link van jou scoort de Noctua beter, misschien is het deels afhankelijk van de toegepaste testmethode. Maar bedankt voor de link, die site kende ik nog niet
  24. Als je de Noctua D14 voor 70€ in zijn klasse de beste prijs/kwaliteit vind hebben moet je zeker eens kijken naar de Scythe Mugen 3. Deze kost om en bij de 40€ en koelt gelijk de Noctua NH-D14. =123042&specId=7921"]Hardware.Info Nederland
  25. Prijs technisch gezien is de Cooler Master Hyper 212 een hele goede koeler in zijn prijsklasse. Maar als het op koelen aankomt moet de Cooler Master toch zijn meerdere erkennen in de Scythe Mugen 3
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.