Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Een kapotte cpu heb ik zelf nog nooit meegemaakt, de kans is vele malen groter dat je moederbord defect is. Hoelang heb je dit moederbord, kan je nog aanspraak maken op garantie?
  2. Als je op de webpagina naar onder scrolt zie je Video (8) staan, klik op het pijltje ervoor om de verschillende drivers zichtbaar te maken. Volg dan de aanwijzingen uit post #4
  3. Wordt er waar deze aanbieding is meer info verstrekt over de gebruikte onderdelen, zoals de gebruikte voeding, merk van het geheugen, merk en type van kast enz.... Daar er veel prijs kwaliteit verschil bestaat hierin is het misschien toch belangrijk om dit te weten.
  4. Maar het is niet zeker dat de voeding de oorzaak is van je problemen, heb je de mogelijkheid om bij een vriend of kennis een gelijkwaardige voeding te lenen al is het maar om zeker te zijn dat het daar aan ligt. Of is er iemand bij je in de buurt met een 600-650 Watt voeding in zijn pc waar je de grafische kaart zou kunnen proberen?
  5. Dat is de Cooler Master Real Power M620
  6. En hoeveel bedraagt de prijs voor dit alles, want dat is toch ook belangrijk ;-)
  7. Dan gaan we HD Tune eens proberen, kijken of het hiermee wel lukt. Download HD Tune en sla het bestand op. Installeer HD Tune en start deze na de installatie op. Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start. De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf. Wat is het resultaat van deze test?
  8. Je 12V lijn kan maximaal 43A leveren, maar op een paar game forums kon ik wel terug vinden dat een bepaalde serie onder zware belasting erg onstabiel kon worden. Daarom dat ik eerder vroeg om welk type het juist ging.
  9. Graag gedaan gerwin145, Mooi dat je al een maand geen BSOD meer hebt gehad Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…
  10. Ik bedoelde om het wachtwoord eens te typen in een tekst of Word documentje maar in Windows 7 is dit niet nodig, daar kun je normaal het wachtwoord zien als je het ingeeft. Welk abonnement heb je bij Telenet, weet je misschien of je een beperking hebt op het aantal toestellen waarmee je het internet op kunt?
  11. Download op de website van Western Digital WinDlg_124.zip Het gedownloade bestand dien je uit te pakken met b.v. Winzip of WinRar. In de uitgepakte map dubbelklik je op WinDlg.exe. Als Windows Vista of Windows 7 gebruiker rechtsklik je op WinDlg.exe en kies Als administrator uitvoeren. Zet een vinkje bij "I accept this License Agreement" en klik op Next. Een venster opent waarin je harddisks worden weergegeven. In dit venster word normaal gesproken je HD weergegeven en ook het serienummer vermeld.
  12. Typ het wachtwoord eens in een text bestandje om zeker te zijn dat het klopt. Kun je wat meer info over je draadloos netwerk geven, router of switch en dergelijke en welke provider heb je?
  13. De Coreclock zou ik eens op 650 MHz zetten, Memoryclock zou ik op 1600 MHz zetten. Shaderclock zou ik evenredig verlagen, ergens tussen de 1000MHz - 1200 MHz Je zult ingame minder FPS hebben maar eens kijken of de iets mindere belasting enig effect heeft. Je hebt een Coolermaster voeding kun je het precieze type even vermelden, Silent? , PRO enz....
  14. Selecteer dan dit netwerk waar je eerder verbinding mee maakte en kies voor verwijderen. Herstart je laptop en probeer dan eens opnieuw verbinding te maken met je netwerk. Lukt dit wel?
  15. Rechtsklikop het netwerk icoon in je taakbalk en kies Netwerkcentrum openen Als het netwerkcentrum venster opent klik je in de linkerbovenhoek op Draadloze netwerken beheren. Kun je daar je netwerk waar je anders altijd mee verbonden hebt terug vinden?
  16. Er word hier niet om het invoeren van een netwerksleutel gevraagd?
  17. Dan zou dit de software moeten zijn om je RAID-array vanuit Windows te benaderen Intel Storage Manager Installeer deze eens om te kijken of we wat meer van je Raidconfig te weten kunnen komen.
  18. Word er een netwerk icoon getoond in je taakbalk? En worden er dan ook draadloze netwerken gevonden waarmee je kan verbinden?
  19. Heb je de pc al eens stofvrij gemaakt? Een goede leidraad kan je hier vinden.
  20. Heeft de verbinding op je mini laptop met Windows 7 ooit gewerkt, of is dit de eerste keer dat je wil verbinden?
  21. Download op de website van Western Digital WinDlg_124.zip Het gedownloade bestand dien je uit te pakken met b.v. Winzip of WinRar. In de uitgepakte map dubbelklik je op WinDlg.exe. Als Windows Vista of Windows 7 gebruiker rechtsklik je op WinDlg.exe en kies Als administrator uitvoeren. Zet een vinkje bij "I accept this License Agreement" en klik op Next. Een venster opent waarin je harddisks worden weergegeven. Rechtsklik op de gewenste harddisk en kies Run Diagnostics waarna volgend venster verschijnt. Selecteer EXTENDED TEST en klik op Start. Nu gaat deze tool je harddisk controleren, dit kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de harddisk. Vermeld het resultaat van deze test in een volgende bericht.
  22. Kun je de belasting van je grafische kaart eens verlagen door het gebruik van MSI afterburner. Als je zoals eerst de instellingen hoger zet zal deze sowieso meer stroom verbruiken. Blijft het probleem dan aanhouden?
  23. Op je pc zou een service tag horen te staan, dit is een code die uit 5 tot 7 tekens bestaat. Kun je deze even vermelden, dan weet ik zeker dat ik goed zit ;-)
  24. Normaal heeft Intel daar software voor om het vanuit Windows te kunnen controleren, ik zal het voor je proberen op te zoeken.
  25. De voeding zal niet de oorzaak zijn van je problemen, een goede voeding van het zelfde merk als je hebt van 500 tot 550Watt zou dit systeem al moeten aankunnen en daar je een 650Watt voeding gebruikt hen je nog genoeg reserves. Aan het geheugen lijkt het me ook niet te liggen daar ze apart wel werken maar alle te samen niet en ze wel op de lijst van geteste modules staan. Nu kan het aan de geheugenslots op je moederbord liggen, maar het zou misschien net zo goed door een BIOS update opgelost kunnen worden. Maar daar je moederbord voorzien is van de laatst beschikbare BIOS komen we daar ook geen stap verder. Hoelang heb je dit moederbord, ik zou eens contact opnemen met de winkel of verkoper en het geval uitleggen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.