-
Items
9.752 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door Dasle
-
Een temperatuur voor je grafische chip van 75C° is vrij normaal tijdens het gamen, heb er ooit één gehad die bijna de 100C° haalde Maar hoe koeler hoe beter natuurlijk, maar 75C° tijdens het gamen dan hoef je je geen zorgen te maken en is verder normaal.
-
Hoi Squall, Het probleem doet zich dus enkel voor met je GTX 570 De laatst beschikbare driver voor je videokaart is versie 285.62 Die je geïnstalleerd hebt staan is de 290.36 en is een béta driver. Heb je de 285.62 driver al eens geprobeerd?
-
Mijn Dell precision t1500 valt uit
Dasle reageerde op arieboomsma's topic in Archief Hardware algemeen
Kijk eens als je pc opstart of je één of andere vermelding kunt lezen op je scherm. Press (bepaalde toetsencombinatie) to enter your raid-setup. -
2 pc promoties vergelijken van lokale winkels
Dasle reageerde op schott's topic in Archief Aan- en verkoopadvies
Nou als ik mocht kiezen tussen de drie configuraties die je in dit topic geplaatst hebt, dan zou ik ongetwijfeld voor het systeem gaan wat je hierboven hebt samengesteld. Met de PowerColor Radeon HD 6850 PCS+ zul je de laatste games goed kunnen spelen en in veel reviews komt naar voren dat deze kaart ook nog in vergelijking met andere kaarten stil is. De XFX Core Edition PRO850W vind ik persoonlijk voor je systeem wat overkill, zelfs als zou je twee HD 6850 kaarten in corssfire willen gebruiken zal een goede 650 Watt voeding meer dan voldoen. Maar zou je in de toekomst willen upgraden naar twee HD 6950 lijkt me de XFX Core Edition PRO850W wel geknipt voor deze taak. Verder in het lijstje mis ik eigenlijk nog een processor koeler, of gebruik je de BOX koeler van Intel? Hier nog een review van je voeding, zowel de 650, 750 en de 850 Watt versie worden er in vermeld. http://www.overclockersclub.com/reviews/xfx_core_edition/ -
Mijn Dell precision t1500 valt uit
Dasle reageerde op arieboomsma's topic in Archief Hardware algemeen
Kun je in de BIOS van je RAID set-up de staat van je RAID -array controleren? -
2 pc promoties vergelijken van lokale winkels
Dasle reageerde op schott's topic in Archief Aan- en verkoopadvies
Via je link kom ik op de site van Azerty, maar een systeem zie ik niet gelijk staan Om welk systeem gaat het? -
Download en installeer Speccy. Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren. Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen. Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)
-
PC crash bij extra intern geheugen op MSI 790FX-GD70
Dasle reageerde op glonn's topic in Archief Hardware algemeen
Dus beide setjes van geheugen werken apart, maar niet de twee setjes samen? Kun je eens het merk en het juiste type van je voeding vermelden? -
PC crash bij extra intern geheugen op MSI 790FX-GD70
Dasle reageerde op glonn's topic in Archief Hardware algemeen
Dan zou je BIOS versie 1.17 zijn en dit is helaas de laatste die ter download ter beschikking staat op de website van MSI.Ben je er zeker van dat alle 4 geheugen latjes de zelfde code hebben? -
Ik dacht al dat je er meerdere dagen op zou moeten wachten, maar blijkbaar gaat het heel snel. Mooi dat ze aan je verwachtingen voldoet, het kost wel wat meer maar als je van stilte houd. Dat je veel geluidloos plezier mag hebben van deze voeding. Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…
-
Oké rustycc, Dan laat maar weten wat je bevinden zijn als je deze nieuwe voeding in gebruik hebt ;-)
-
Als ik een voeding zou moeten kiezen dan zou het één van de volgende zijn http://www.alternate.be/html/product/Voedingen_tot_600_Watt/be_quiet!/Straight_P._BQT_E8_550W/487284/?tn=HARDWARE&l1=Voedingen&l2=tot+600+Watt http://www.alternate.be/html/product/Voedingen_tot_600_Watt/be_quiet!/Straight_Power_E9_600W/584519/?tn=HARDWARE&l1=Voedingen&l2=tot+600+Watt De tweede voeding heeft een iets hogere efficiëntie en het model is ook nieuwer, de fan is groter 135mm maar kost wel een stuk meer.
-
Bedenk wel als je het systeem zwaarder gaat belasten dat je genoeg reserve neemt, anders gaat de voeding weer luidruchtig worden om ze koel te houden. Vanaf een belasting variërend van zo'n 60 à 70 % worden de meeste voedingen luider om dat ze meer warmte ontwikkeld en de fan harder moet gaan draaien om ze koel genoeg te houden ---------- Post toegevoegd om 21:13 ---------- Vorige post was om 21:08 ---------- Maar die voeding die ik je zou kunnen aanraden valt buiten de prijsklasse die je voorstelt En zou het dan een voeding met kabelmanagement mogen zijn of niet? Kabelmanagement is meestal al een stuk duurder.
-
Ik denk dat je dan al snel aan een voeding van zo'n 550 - 600Watt toe bent. Als je tenminste een goede merkvoeding overweegt. Hier kan jij je systeem ingeven en kijken welke voeding je nodig zou hebben. eXtreme Outer Vision - eXtreme tools for computer enthusiasts PSU-Calculator Expert / Netzteil Rechner
-
Hoi rustycc, Als je een goede leidraad wil voor het geluid wat een voeding geeft kun je via de volgende links even nakijken =91021&specId=5353"]Cooler Master Voeding GX-750W =63233&specId=5353"]OCZ Voeding ModXStream Pro 500W, Modulair Zoals je kan zien is de voeding die je op het oog hebt helaas luidruchtiger dan de voeding die je op het moment gebruikt. Ik gebruik meestal als ik een systeem bouw een voeding van Be Quiet of Seasonic, andere goede en stille voedingen zijn bepaalde series van Corsair.
-
Helaas zal dit programma je niet verlossen van je probleem, het werkt pas in het Windows besturingssysteem en jou probleem word bij het boot proces veroorzaakt voor je in Windows bent.
-
Graag gedaan, laat maar weten of het lukt ;-)
-
Als je na het opstarten geen snelkoppelingen op je bureaublad krijgt en enkel een leeg bureaublad probeer dan eens het volgende. Rechtsklik op je bureaublad en kies Beeld In het menu wat ernaast verschijnt controleer je dan of Bureaubladpictogrammen weergeven aangevinkt staat.
-
Als je de instelling op IGNORED zet word je niet gewaarschuwd als je fan het ooit begeeft, dit zou ik dus niet aanraden. De meeste fancontrollers zijn met 3-pins aansluiting. Zalman heeft een nieuwe fancontroller die PWM en dus 4-pins aansluitingen ondersteunt. Link -> ::: Zalman, leading the world of Quiet Computing Solutions :::
-
Als je het toerental van je CPU fan selecteerd in je BIOS en je drukt dan op enter, opent dan een menu waar je het toerental waarbij alarm word geslagen kan wijzigen. Ik weet niet of dat bij jou het geval is maar het zou kunnen, ik kan dit nergens terug vinden maar niet geschoten is altijd mis. De plaats waar je pc staat is die nu koeler dan anders? Dat zou een verklaring kunnen zijn dat deze bij een koude start dat lagere toerental van je CPU fan. Anders denk ik dat je je toevlucht moet zoeken in een fancontroller waarmee je het toerental zelf kan instellen, maar dan dien je CPU Q-fan uit te zetten.
-
Dan zullen we moeten wachten dat je de pc de volgende keer koud opstart, ben benieuwd
-
Heb je dit probleem vanaf dat je deze koeler of pc gebruikt? Vermoedelijk heeft het zich altijd voor gedaan.
-
Ja bedoelde ik ook, hij hoort op PWM te staan.
-
De mijne heeft het ook gezien Bij de firma Van Leeuwen metaalwaren gaan de zaken door de crisis een stuk minder als verwacht. De afdeling spijkers doet het het slechtste en daarom besluit de directeur een reclamebureau onder de arm te nemen om zodoende de cijfers voor de afdeling spijkers wat op te krikken. Zo komt er een weekje later iemand van het reclamebureau met een groot afgedekt reclamepaneel het bedrijf binnen. Alle belangrijke mensen in het bedrijf worden bij mekaar geroepen in vergaderruimte voor de onthulling van het nieuwe reclamepaneel. Het reclame paneel wordt onthult en op het paneel is Christus te zien genageld aan zijn kruis met daaronder de slogan Hier hangt hij al eeuwen met de spijkers van Van Leeuwen De directeur verontwaardigd en boos: :motz:Wat is me dat allemaal, dat trekt nergens op, daar zullen we klanten mee verliezen. Van het reclamebureau: Rustig maar dan maken we wel een ander ontwerp. De week erop komt weer iemand van het reclamebureau met een ander ontwerp naar de firma Van Leeuwen. De belangrijkste mensen worden weer opgetrommeld voor de onthulling van het nieuwe reclamepaneel. Het reclame paneel wordt onthult en op het paneel is Christus te zien maar voor de verandering ligt hij onder het kruis op de grond met de volgende slogan. Hij had hier nog gehangen voor eeuwen, als hij spijkers had gehad van Van Leeuwen De directeur word woest en schreeuwt. Godverdomme ik had toch al gezegd dat zoiets op niets trekt en nu kom je me met dit, ik wil niets wat met Christus heeft te maken of wat er ook maar op trekt begrepen Ja zeker meneer antwoordt de man van het reclamebureau, het zal niet meer gebeuren en tegen de volgende week maken we wel iets compleet anders. De week daarop kom er weer iemand van het reclamebureau met een groot afgedekt reclamepaneel het bedrijf binnen. Alle mensen worden weer verzameld om de onthulling van het reclamepaneel bij te wonen. Als het paneel onthult word krijgen ze het volgende op het paneel te zien. De directeur: Is dit het? Wat moet dat voor stellen? Van het reclamebureau: Dan wacht maar eens tot u de slogan gezien heeft. De man trekt de beschermfolie van de volgende slogan. Bij Van Leeuwen zijn het grote zeikerds, maar ze maken verdomd goede spijkers.
-
Dat de cpu fan maar 528 rpm draait is omdat je cpu tijdens het starten nog koel is en oploopt naarmate je cpu warmer wordt. Op de zelfde plaats in je BIOS staat een vermelding van Fan type wat word hier vermeld, controleer eens of deze instelling op PWR staat. Desnoods kun je de CPU fan mode wijzigen naar Performance. Kijk eens of je het probleem nog hebt.
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
