Ga naar inhoud

Leono

Lid
  • Items

    937
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Leono

  1. Een stopcontact-oplader staat inderdaad al heel lang op mijn verlanglijst, evenals overigens een tablet. Het opladen via de laptop geeft vaak problemen: in plaats van volgelopen is de mp3-speler dan leeggelopen. Ik ben ook vaak bij mijn computerloze, maar wel stopcontactrijke, vriendin en ook denk ik wel eens: hoe moet dat nu als ik nog eens op vakantie zou willen? De mp3-speler is tevens radio. Ik zag dat je de verwisselbare schijf ook op verzoek kunt controleren (net als de gewone harde schijf) en dat is wat ik wil! Zeer goede adviezen wederom, heer porrelaar. Merci beaucoup!
  2. Hallo Porrelaar, Dat schermpje met Autoplay, krijg je dat vanuit de instellingen in Configuratiescherm>Standaardprogramma’s>Instellingen voor automatisch afspelen? Bij mij staat alles op “Geen actie”, dus wellicht daarom krijg ik dit schermpje niet. “Shell Hardware Detection” stond inderdaad op "actief" en heb ik nu uitgevinkt. Bij nader inzien heb ik deze service op handmatig gezet vanwege de opmerking “Note: It was pointed out in the comments that if you use a scanner in Windows you may need this service. Instead of disabling it completely you can set the service to manual startup for better hardware support”. Denk je dat het nu goed zou moeten gaan?
  3. Dit ziet er uiterst hoopgevend uit, porrelaar. Nadat ik ben teruggekeerd van het boodschappen doen, zal ik mij op de details werpen. Alvast hartelijk dank. Ik meld mij nog.
  4. Hallo porrelaar, Altijd, maar dan ook echt altijd, wacht ik op de mededeling dat de hardware veilig verwijderd kan worden. Nog nooit de usb-kabel uitgerukt.
  5. Dagelijks zit mijn Mp3-speler aan de laptop vast, teneinde te worden opgeladen. De laatste tijd komt Windows zeer regelmatig met de mededeling dat de verwisselbare schijf op fouten gecontroleerd dient te worden. (Aanbevolen). Vooral dat “Aanbevolen” stoort mij mateloos, want als je die aanbeveling negeert, komt hij zo lang terug tot je de schijfcontrole aanvaard hebt. En nu komt het: er is nog nooit een fout gevonden! Is hier iets tegen te doen?
  6. Dat is vreemd. Als je iets niet weg krijgt, is de aangewezen weg altijd: Unlocker. Ken je dat, of heb je dat op je computer?
  7. Windows schijfopruiming>Systeembestanden opruimen.
  8. Wat ik geplaatst heb is een foto! Een foto geeft geen geluid. De originele audiospeler wèl.
  9. Hallo iEscape, Aan de geplaatste afbeelding zie je toch duidelijk dat er bij mij alleen audio is? Geen filmpje!
  10. Bij mij nog steeds audio:
  11. In plaats van een video zie ik een audio.
  12. Bij foto's heeft de detailweergave wèl consequenties. Vreemd dat het bij audio niet zo werkt. (Ik heb het inmiddels geprobeerd).
  13. Random on=willekeurig. Via 'Details'-weergave kun je in de Verkenner diverse volgorden kiezen (bijvoorbeeld Aanmaakdatum, Afspeelduur enzovoort).
  14. Zelf doen en back-up achter de hand houden.
  15. Als je klikt op deze IconFix.bat gaat er een opdrachtprompt venster open. Dan wordt er gevraagd: druk op een willekeurige toets. De Windows Verkenner wordt afgesloten en start daarna vanzelf weer op. En dan zijn de iconen weer terug. Bij mij staat het bestand altijd klaar in de map "Draagbaar" (portable software). IconFix.bat
  16. Dat iconen van programma's verdwijnen is een typisch en bekend Windows verschijnsel. Ik maak het regelmatig mee en doe dan gewoon een "Iconfix". Dat gaat ultra-simpel. Ik weet niet of hier een .bat-bestand mag worden aangeboden.
  17. U zegt dat u de CCleaner gebruikt. Voor mij is dat dè plek voor opstartbeheer. En overigens ook voor Contextmenubeheer. Gereedschap>Opstarten.
  18. Dat vind ik nu eens prettig om te horen.
  19. Hallo Sylvesterke, Blijkbaar werkt de normale tijdinstelling van Windows via het BIOS batterijtje. Juist het niet meer goed lopen van de computerklok is een indicatie dat het batterijtje leeg is. Het zou inderdaad interessant zijn om te weten hoe het nu precies werkt.
  20. Hallo Sylvesterke, Mijn BIOS batterij is reeds jarenlang leeg. Ik installeerde de Network Time Synchronizer (start op met Windows) en heb daardoor altijd de juiste tijd.
  21. Hallo Leonie, Het is niet verbonden, maar ik ben zelf vaak op het Nationaal Computer Forum. Het gaat er om dat je liever niet twee teams met hulpbieders "aan het werk zet" die elkaar vervolgens ook nog in de wielen zouden kunnen rijden, wat adviezen betreft. Daarom heeft men dit liever niet. Begrijpt u?
  22. Wordt al geholpen op het Nationaal Computer Forum.
  23. Installeer de geek uninstaller. Die verwijdert alles en kan zelfs geforceerd verwijderen. Kies .zip en pak uit. Het is een draagbaar programma.
  24. Volgens mij kun je in het geval van een gratis versie eveneens het programma opnieuw installeren over de oude versie heen. Iobit ondersteuning lijkt mij dus niet nodig. Behalve als je de licentiegegevens van een betaalde versie niet meer hebt, natuurlijk.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.