-
Items
26.340 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door clarkie
-
Voer de twee onderstaande zaken uit. Download en installeer Speccy. Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. Meer info over deze procedure lees je HIER. Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op. Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken. RSIT 32 bit (RSIT.exe) RSIT 64 bit (RSITx64.exe) Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten. Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren. Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue" Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" . RSIT Logbestanden plaatsen Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit") Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt). Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier. De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een .
-
Via PB ontvangen:
-
Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
-
Geen geluid wel op mijn kop telefoon bij windows 10
clarkie reageerde op Rob0101946A's topic in Archief Windows 10
Dag Rob0101946A, Is het probleem opgelost? -
Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
-
Bestanden van laptop naar laptop overzetten
clarkie reageerde op wesley000000's topic in Archief Multimedia
Dag Wesley000000, Wat leverde de test met CrystalDiskinfo op? -
Dag Damo, Is het probleem opgelost?
-
Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.
-
Error 0xc000000f bij opstarten (windows failed to start)
clarkie reageerde op mani88's topic in Archief Windows 7
Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.- 8 antwoorden
-
Warcraft wordt vaak slecht weergegeven
clarkie reageerde op hopsakee22's topic in Archief Multimedia
Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren. -
Windows 10 loopt vast na opstarten/inloggen
clarkie reageerde op Lucasxj's topic in Archief Windows 10
Dag Lucasxj, Is het probleem opgelost door het uitvoeren van een systeemherstel? -
Dag Brian, Is het probleem opgelost?
-
Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
-
Ik gebruik zelf die software niet maar vanaf welke site heb je die software gedownload? Welke Windows versie gebruik je momenteel?
-
Je hebt wel nog niet vermeld op welke manier je een back- up maakt van al die mappen. Gebruik je daar externe software voor of Windows back-up? En via welke methode maak je dan die back-up? De meeste bestanden in de map Appdata komen er door het installeren van software. Op je nieuwe computer ga je toch de gewenste software opnieuw moeten installeren. Mappen manueel overzetten heeft niet veel zin. Een back- up maken van de map kan echter geen kwaad. Het kan wel zijn dat er zich mappen met bestanden van een e-mailprogramma in bevinden, zoals je outlook gebruikt vindt je daar de pst- bestanden in terug. Die bestanden van een eventueel e-mailprogramma kan je veilig stellen via exporteren/ importeren vanuit het e-mailprogramma. Ook is het de inhoud van de map afbeeldingen die je moet overzetten naar je nieuwe computer in de daar aanwezige map afbeeldingen.
-
Blijkbaar kan deze vraag gelinkt worden aan het andere topic of niet?
-
Heeft de huidige vraag te maken met deze vraag? Neem deze info eens door.
-
Hoe kan je op die site een ander adres dan Outlook of hotmail aanmaken?
-
Fijn dat de helpdesk van Norton je heeft kunnen verder helpen. Nog veel computerplezier. Als hiermee het probleem opgelost blijft mag je dit topic afsluiten via Modereer Onderwerp-> sluiten.
-
Even mijn vraag anders formuleren.... van het e-mailadres dat je in bericht 1 onleesbaar gemaakt hebt heb je daar een account van aangemaakt in een bepaald e-mailprogramma om e-mails te downloaden of te versturen?
-
Zelf nog nooit gebruik gemaakt van Outlook.com maar..... Heb je bovenstaand account ook aangemaakt in een e-mailprogramma op je computer? Dan kan je de e-mail waarvan sprake in bericht 1 daar openen.
-
Ontvang je nog e-mails via een e-mailprogramma, ben je nog in het bezit van een ander e-mailadres?
-
Van externe dvd speler video's op YouTube uploaden.
clarkie reageerde op Betje's topic in Archief Multimedia
Dan lezen we hier wel het resultaat. -
Je hebt je vraag gesteld in Microsoft Outlook-> Outlook, maar het gaat hier over Outlook.com dus heb ik je vraag verplaatst naar Mailprogramma's (behalve Microsoft Office Outlook). Als ik die melding lees moet je naar de inbox gaan en daar de instructies verder volgen om de instellingen van je Microsoft account te vervolledigen.
-
Van externe dvd speler video's op YouTube uploaden.
clarkie reageerde op Betje's topic in Archief Multimedia
Als je eenmaal op de site van Youtube bent en gekozen hebt voor Uploaden moet je inloggen. Dan krijg je onderstaand scherm, klik er eens op Uploadinstructies. Je krijgt nu een infopagina waar je een reeks hulponderwerpen tegen komt. Klik er op Ondersteunde Youtube- bestandsindelingen. Nu worden de bestandsformaten getoond die je kan gebruiken om een filmpje te uploaden, het formaat dat jij wil uploaden zit er dus niet tussen. Je zal dus het filmpje eerst moeten converteren met bijvoorbeeld Handbrake ( zie bericht 6) in een formaat dat ondersteund wordt. Je kan ook standaard maar filmpjes uploaden die max. 15 minuten duren. Duren ze langer dien je deze instructies te volgen. Hier vindt je nog een filmpje over het Uploaden met allerlei info zoals je privacy instellingen.
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
