Ga naar inhoud

clarkie

Lid
  • Items

    26.340
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door clarkie

  1. Je mousepad- probleem is opgelost? Heb je in apparaatbeheer nog opmerkingen bij je hardware staan, geel of rood? Werken alle andere usb- apparaten zoals een printer, scanner, muis enz. behalve een geheugenapparaat?
  2. Wie niet waagt....... Grapje, je kan het gerust eens proberen. Microsoft geeft dit als oorzaak: Dit gebeurt als de volgende omstandigheden zich tegelijk voordoen: U hebt een verwisselbaar station, zoals een Zip-drive van Iomega, geconfigureerd als stationsletter C. In het verwisselbare-schijfstation bevindt zich geen verwisselbare schijf. Heb je zo'n probleem geeft mircosoft dit als oplossing: U kunt dit probleem op een van de volgende manieren oplossen: Plaats een verwisselbare schijf in het verwisselbare-schijfstation voordat u de computer opstart. Geef de toegewezen stationsletter voor het verwisselbare-schijfstation een andere letter dan de letter C. Ga als volgt te werk om de stationslettertoewijzing te wijzigen in Windows XP: Meld u als beheerder aan op de computer. Plaats een schijf in het verwisselbare-schijfstation. Klik op Start, klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op Beheren. Klik op Schijfbeheer. Klik met de rechtermuisknop op de partitie, het logische station of het volume die/dat u wilt wijzigen en klik op Stationsletter en paden wijzigen. Klik op het verwisselbare station, klik op Wijzigen, klik op de stationsletter die u wilt gebruiken en klik op OK. Het enige wat je doet is een andere stationsletter toekennen aan je memorykaart of zipdrive. Je moet natuurlijk niet je harde schijf een andere stationsletter gaan geven. Hoogstwaarschijnlijk is tijdens de installatie van je windows iets fout gelopen met de stationsletters.
  3. Als je kijkt op de website van fujitsu siemens, vindt je voor jouw model laptop geen drivers voor windows7. Je moet al geheugen bijplaatsen, harde schijf kopen, maar tot nu toe geen drivers voor windows7. Dus zal je laptop wel correct werken met windows 7. Hoe oud is die laptop juist? Als je een andere hare schijf wil kopen, neem dan zoveel mogelijk GB, ook je snelheid is belangrijk. Je hebt er van 5400 en 7200 RPM, neem als je budget het toelaat 7200RPM. Wil je windows 7 dan installeren maak zeker eerst een back-up van je huidige XP. Zet die op een tweede partitie als je die hebt of een externe harde schijf of op dvd.
  4. een tip: laat wat muntstukken vallen op de grond en neem dat geluid op. Grapje
  5. Ben je daar zeker van dat windows 7 op een blu-ray disk staat (of enkel daarop)? Ik denk het niet. Krijg je de melding na het opstarten "DRUK OP EEN TOETS ALS U DE COMPUTER VANAF EEN CD OF DVD WILT STARTEN". Dan moet je nog op een willekeurige toets drukken, om je windows te installeren. Zie ook deze handleiding. Krijg je de windows7 op geen enkele wijze geïnstalleerd via de dvd-rom, kan je als je een beetje recente PC hebt ook installeren vanaf USB- stick, wat je hiervoor nodig hebt en hoe je het doet vindt je in deze handleiding.
  6. Als je al die browsers geprobeerd hebt zal de oorzaak elders liggen. Woon je in Nederland? Heb je dan dit al gelezen? Ik woon in Nederland maar ik kan alsnog sommige video's niet bekijken? Sommige mensen die in Nederland wonen, hebben een buitenlands ip-adres, waardoor ons systeem denkt dat deze mensen in het buitenland wonen. Sommige providers opereren vanuit het buitenland en geven daarom buitenlandse ip-adressen uit. U kunt zelf controleren of u een ip-adres uit het buitenland heeft: Geo IP Tool - View my IP information. Als u een buitenlands ip-adres heeft, kunt u dus geen video's bekijken die alleen voor Nederlandse kijkers toegankelijk zijn. Ook schrijf je dit: Sinds 4 maanden heb ik een nieuwe PC. Het is mij nog nooit gelukt om hierop rtl gemist of de beta versie van uitzendinggemist te bekijken. (normale versie van uitzendinggemist werkt wel) Gaat het enkel over de beta- versie? Je geeft aan de normale versie werkt wel.
  7. Het kan nog gemakkelijker. Klik rechts op je gewenste geluid. Selecteer "linkadres kopiëren" en je hebt ook je url. In google chrome kan dit alleszins.
  8. Heb je alle faq nagelezen op rtl want je schrijft ik heb bij google chrome geprobeerd hetwerkt het ook niet. Er staat duidelijk op de faq-pagina dat google chrome niet ondersteund is. Probeer eens eerst alles uit wat op die pagina staat en kijk ook of je voor je browser de 32 bit-versie gebruikt.
  9. die moet je toch gratis kunnen gebruiken hoor
  10. Je krijgt telkens een ander adres hoor, kijk maar. als ik heks klik krijg ik: http://home.kabelfoon.nl/~paulanky/fun/Heks.wav als ik op duivelse lach klik krijg ik:http://home.kabelfoon.nl/~paulanky/fun/Duivelselach.wav bij baby giegel: http://home.kabelfoon.nl/~paulanky/fun/Giechelen.wav
  11. de link bevat telkens een ander cijfer op het einde. http://www.angelfire.com/ne/marianne/sounds/78.wav http://www.angelfire.com/ne/marianne/sounds/1.wav dus is toch niet hetzelfde
  12. probeer eens met drivermax.
  13. clarkie

    DVD film.

    Dvd shrink zou moeten gaan zoals stegisoft zegt. Of kijk de volgende links eens: Essetee's howto's WeetHet - Video - Films in stukjes knippen met Easy Video Splitter
  14. Je kan wel altijd een snelkoppeling (hyperlink) van je e-mail-programma maken (outlook express) in een ander programma zoals word. (Van een afzonderlijke e-mail weet ik ook niet) Maar of je een hyperlink kan plaatsen in mind express zal je zelf moeten uitzoeken.
  15. Wanneer je berichten wilt opbergen in mapjes, kun je eigen mapjes aanmaken voor personen, afzenders of instellingen die je apart wilt bewaren.Bij Menu>Extra...>Berichtregels>E-mail, kun je regels instellen om je berichten automatisch in een eigen mapje te laten komen bij het ontvangen. Vul de berichtregels in volgens de aanwijzigen in je scherm. In het vervolg komen de berichten in hun eigen mapje. Mapjes maak je aan door: Menu>Bestand>Map>Nieuw… Vul de naam van de nieuwe map in en kies dan de plek waar je de map wilt aanmaken. Aangemaakte mappen kunnen worden versleept. Op die andere vraag over die link in een ander programma weet ik nog niet zo direct een antwoord, gaat dit ook over mails in outlook express?
  16. Zo ver was je al, hawel dan is de rest toch ook niet moeilijk. Ga als voorbeeld naar de website van WAV Geluiden, klik dan op het wav geluid lachende heks. Je geluid speelt af, bovenaan in je browser staat de link toch, http://home.kabelfoon.nl/~paulanky/fun/Heks.wav. Dan heb je toch je url? of niet?;-) Bij andere websites zal dat toch ook wel lukken zeker.
  17. SSD werkt juist heel goed als opstartschijf. Je mag enkel géén defragmentaties uitvoeren op zo'n schijf. Hierdoor verkort de levensduur. Het best is om je windows met je software te installeren op je SSD. En al je persoonlijke bestanden, back-ups enz op te slaan op een tweede dus (sata bv.)andere harde schijf.
  18. Hoe zit het met je probleem? heb je een nieuwe driver gezocht via deze link?
  19. Dat je wel kabelverbinding hebt maar geen draadloos zal komen omdat je router gereset is. Je instellingen zijn allemaal weg, je zal als je in je router geraakt (zie bericht 2 van stegisoft) al je instellingen ook voor draadloos terug moeten instellen. Geef ook als je problemen blijft hebben eens het merk en model(nummer) door. Maak altijd voor je een firmware- update een back-up van je instellingen, meestal is er een instelling voor. Of schrijf je instellingen even op papier.
  20. Gewoon googlen, als je bijvoorbeeld een wav - bestand zoekt: WAV Geluiden Untitled 1 wav.startpagina.nl
  21. Probeer hier je driver voor je admtek 983 mee tevinden.
  22. Volgens mij wil hij een link maken van een ontvangen e-mail en die link plaatsen in een ander programma. En vandaar uit die mail openen en lezen. Afwachten of maegerman reageert.
  23. clarkie

    DVD film.

    Als je probleem nog niet opgelost is. Welk bestandstype heeft die film?
  24. Je moet altijd geheugen- latjes van het zelfde type steken, liefst dus volledig dezelfde. Als je die wil kopen van in bericht 4, daar is bedoeld van twee dezelfde ja. maar kijk eerst eens na hoe groot je harde schijf is, want je moet na installatie ook nog je software en je persoonlijke bestanden kwijt kunnen. ook opletten met het volgende: VIA Chrome9 HC IGP Family S3 Graphics Co., Ltd. Windows Update controleren Controleer Windows Update nadat u Windows 7 hebt geïnstalleerd om na te gaan of u het laatste stuurprogramma hebt voor dit apparaat, anders werkt het mogelijk niet.
  25. Kijk ook eerst eens of je PC geschikt is voor windows 7. Dat doe je hier. Als je nog een goeie harde schijf hebt liggen die je kan bijplaatsen hoef je geen nieuwe te kopen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.