Ga naar inhoud

mayke
 Delen

Aanbevolen berichten

Als ik mappen wil comprimeren, doe ik dat meestal in de verkenner:

kopieren naar --> comprimeren map.

en om een of andere reden gaat dat vandaag niet meer.:bawling:

Wie kan mij helpen met het oplossen van dit probleem.

met vriendelijke groet,

Mayke

---------- Post toegevoegd om 10:58 ---------- Vorige post was om 10:55 ----------

Sorry, ik gebruik windows XP

Mayke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien was ik niet helemaal duidelijk in mijn vraagstelling,

maar dit was de oplossing:

"Die optie wordt geregeld door de aanwezigheid van een bestandje met de

naam "Compressed (zip) Folder.ZFSendToTarget" , inhoud 3 bytes, nl Zip,

in de map

C:\Users\AppData\Roaming\Microsoft\Windows \SendTo\"

Moest even zoeken want elke computer zit iets anders in elkaar, maar ik heb het vonden, en dus opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.252
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Markata
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.

• Door DOMI8520
      Iemand ervaring met Dynamics 365 Customer Voice voor het aanmaken van surveys ; wij gebruiken deze om onze audits te digitaliseren.
      Nu zijn al een 20-tal audits en Gemba's gedigitaliseerd maar willen we één bepaalde vraag aanpassen van intyp-veld naar dropdown keuze (met 15-tal personen in de dropdown).
      Ik vind echter niet de mogelijkheid om dit in 1 survey te doen en vanuit die 1ste de volledige vraag (dropdown met de 15 namen) te kopiëren naar een andere survey.
      Nu zou ik dus goed 20x diezelfde vraag met 15 namen in de dropdown moeten hertypen, wat me niet efficiënt lijkt ... vooral ik nog meer dan ander werk genoeg heb 
      Binnen dezelfde survey kan ik die vraag/dropdownkeuze wel kopiëren maar niet naar andere surveys.
      Iemand enig idee of ervaring hiermee ?

• Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door Joseph Van den Avont
      Ik heb onlangs een pc  via 2dehands.be en heb al meerdere keer met mijn bootable windows usb stick windows te installeren, maar steeds kom ik bij onderstaande scherm terecht bij het instellen van Windows. Dit vraagt om in te loggen met een email van dit bedrijf. Mijn vraag is, hoe kan ik dit omzeilen?

Vriendelijke groeten,
      Joseph

• Door EvertPloeg
      Al tien jaar gebruik ik een Windows applicatie (Exact Audio Copy) om mijn eigen audio-cd's te converteren naar mp3-formaat. Ik heb een desktop met i7 Intel processor, ASUS moederbord, een Plextor BD-R PX-LB950SA speler en Windows 10. Ik start EAC, doe een audio-CD in de Plextor-speler en de audio nummers komen in het venster van EAC te staan. Vervolgens controleer ik de titels etc., kies ik de bestemmingsmap en start ik de conversie.
      Sinds vandaag is dit niet meer mogelijk. Zodra de audio nummers bij EAC in beeld komen, vliegt meteen de Windows verkenner er over heen, gooit de CD lade weer naar buiten, en toont de melding "Plaats een schijf in station E:" met een link met de titel "Hulp bij het selecteren van een schijf". Als ik op deze link klik, dan kom ik op de https://support.microsoft.com pagina terecht, maar ik kan daar (nog) niet iets vinden dat met bovenstaand probleem heeft te maken.
      Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? 
      Bij voorbaat hartelijk dank. Vriendelijke groet,
      Evert.
  • Nieuwe aanmaken...