Ga naar inhoud

Help gevraagd bij editing een flash template


Aanbevolen berichten

Als je een topic plaatst kan het enige tijd duren voordat je hier antwoord op krijgt. Ikzelf ben het meeste actief in de webdevelopers zone, maar natuurlijk ook niet elke dag!!

Aangezien je nu je huidige bericht hebt verwijderd en overschreven kan ik dus niet zien wat je probleem nu was.

Dit forum telt 9693 leden, mocht nog maar de helft van de leden in 1 week 1 vraag plaatsen, zou het voor ééntiende van het aantal leden wat we hebben zelfs nog bijna onmogelijk zijn om van de helft hun vragen te beantwoorden.

Gelieve dus een aantal dagen te wachten op een reactie als gelijk na 3 dagen je reactie al te verwijderen.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leroy

bedankt voor je reactie........

Ik heb een flash template van Monster template,en die wil ik graag aanpassen voor mijn movie collection site...........ik kan well un beetje werken met dreamweawer,photoshop en flash,en ik heb dus ook al wat aardig aangepast in de template.

Nu wil ik graag de links van de flash buttons(movie clips) zo aanpassen dat als er word opgedrukt dat je dan word dorgewijzd naar een html pagina die ik heb gemaakt met dreamweawer,maar (dit is wat ik denk) die bestande links zijn eigenlijk met actionscript verbonden met flash....................en er kom ik vast te zitten!

Als je zin en tijd hebt om er naar te kijken en misschien mij helpen............ik kan je dan swf. en fla. files opsturen.

BVD

Vriendelijke groet!

mastermind1976

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mastermind,

mijn excuses voor het late antwoord.

Ik heb een klein beetje onderzoek hier naar gedaan. En ik stoot op het volgende: How To Use Html In Flash

Hier staat dat flash alleen maar hele simpele HTML (1.0) kan ondersteunen. Kleuren en frames werken niet. Ook .gif afbeeldingen werken niet in flash. Tabellen en stijlen zoals bold of italic werken wel in flash, maar deze moeten GOED geschreven worden. Dus geen afsluiters vergeten zoals:

<b><i>Test</i>

maar gewoon zo:
<b><i>Test</i></i>

Er staat ook dat je het beste gewoon je complete website dan in flash zal moeten maken, wanneer je iets wilt aanpassen dat je dan het .swf bestandje opnieuw zal moeten uploaden.

Met vriendelijke groet,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.