Ga naar inhoud

[OPGELOST] software word vanzelf verwijderd


Aanbevolen berichten

adobelm_cleanup.0001 is a process which belongs to Adobe Acrobat. "This program is a non-essential process, but should not be terminated unless suspected to be causing problems."
Dit is onderdeel van een legitiem programma en mag dus blijven staan.

Ik zie dat je zowel Panda antivirus als Avira antivirus hebt.

2 antivirusprogramma's tegelijk draaien is echt om problemen vragen.

Kijk eens in de viruskluis van zowel Panda als Avira wat er in zit aan verwijderde bestanden.

Veel kans dat je "opgevreten" exe bestanden er bij zijn.

Maak een keuze welk antivirusprogramma je wil blijven gebruiken en verwijder het andere. Nadat je er een hebt verwijderd, controleer je of al je programma's en en zo nog werken en herinstalleer indien nodig.

edit: Als je "verdwenen" exe bestanden in de kluis zitten, kan je proberen ze te herstellen. Als dit kan en lukt, heb je een herinstallatie uitgespaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe wat Kweezie wabbit voorstelt.

Want als je 2 antivirussen hebt dan kan geen van beiden een virus of wat verwijderen omdat ze dan gaan vechten.

adobelm_cleanup.0001 doet mij denken aan om schakelen van adobelm_cleanup.exe naar adobelm_cleanup.0001 en zo bij andere programma.

Dat is lang geleden dat ik zoiets nog gezien hebt.

Kijk eens of andere programma ook zoiets heeft als programmanaam.0001 of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.