Ga naar inhoud

[OPGELOST] Virus: New (Poly) Win 32


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het loopt hier uit de hand.

De laptop heeft een probleem en dus moet de laptop eerst opgelost worden.

Door steeds bestanden van PC naar Laptop te verplaatsen lost je het probleem niet op en kan zelfs erger worden.

Doe wat Kape vraagt.

Je hebt een PC

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Je kan dan HijackThis verplaatsen naar uw laptop zoals je met bestanden doet.

Doe dat eerst.

Je ben dan sneller van uw probleem af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nu weet ik nog steeds niet waarvoor ik dat programma moet downloaden?

Bedoel je Hijackthis? Dit programma helpt bij het opsporen van virussen en spyware. Na de scan zal je een log zien. Deze log moet je gewoon in je volgend bericht plaatsen. Zo kan het virus worden opgespoord en verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het afgelopen week nogal druk gehad met andere dingen, vandaar dat ik niets meer postte, maar ondertussen heb ik nog iets gevonden over HiJackThis:

HijackThis maakt tijdens het scannen van de computer geen onderscheid tussen spyware en goedaardige software/instellingen. Hierdoor moet er uiterst zorgvuldig worden om te gaan met HijackThis. Wanneer de gebruiker over onvoldoende kennis beschikt op het gebied van besturingssystemen zoals Windows, kan het gebruik van HijackThis bij het verwijderen van spyware verregaande gevolgen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.