Ga naar inhoud

Topic: Apple Computer


Gast Angel_

Aanbevolen berichten

Hey Angel,

Mijn ervaring:

Een apple is te duur,

voor de prijs dat je een degelijke apple hebt, heb je een super pc.

Als je niet graag met windows werkt, raad ik je aan om gewoon een linux configuratie te installeren op een pc. Ja, mac computers zijn degelijk, maar daar betaal je voor.

+ als je vervangstukken nodig hebt mag je diep in je zak graven..

Een mac vind je niet onder de 1000€. ook rekening houdend dat niet alle randapparatuur compatibel gaat zijn met een mac, tegenwoordig valt dat heel goed mee maar als je nog een oudere printer hebt staan ofzo, dan is de kans er dat deze niet zal werken op je mac. Als je zegt, ok ik koop dan een pc maar welke? Voor een desktop zou ik geen dell kopen, dell heeft goede servers, goede laptops maar slechte over geprijsde desktops. Acer laptops zijn niet de beste, maar de desktops daarentegen zijn redelijk goed. HP is ook een aanrader.

Zelf een pc samenstellen is natuurlijk ook heel leuk.. als je daar aan zou willen beginnen, bij alternate kan je een "opmaak" maken, daar krijg je een lijst met alles wat je nodig hebt, dan kan je daar uitkiezen bij de optie "grafische kaart" kies je bv.. Geforce 260GTX, dan krijg je de prijs er van en zal je ook de uiteindelijke prijs van de pc te zien krijgen, heel gemakkelijk. Ik wil je hierbij gerust helpen als je vragen hebt.

Mvg,

Arno

Wil ik even toevoegen, wat stegisoft zegt over asus moederborden ben ik helemaal mee eens, ik gebruik Asus P5Q-E, het beste moederbord dat ik tot nu toe gebruikt heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey Arno

Heel erg bedankt voor je hulpaanbod,

maar eigenlijk is het een vriend van mij

die denkt over te stappen op een Apple-Pc.

En voor zover ik het weet, heeft hij niet

direct de kennis, en zeker niet de tijd om zelf

een PC te bouwen.

Hoe dan ook, ik post hier wel een berichtje

als hij een nieuwe PC aangeschaft heeft.

Met vriendelijke groetjes

Angel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo allemaal

Nogmaals bedankt aan iedereen, die de moeite nam

om over de Apple-pc zijn mening te geven.

Mijn vriend gaat de stap naar een Apple wagen,

maar zal, zoals hij zegt, nog even moeten sparen

om tot de aankoop over te gaan.:-)

En dan mag ik voor de eerste keer,

sinds mijn registratie op dit Forum op de Opgelost knop klikken.:proud:

Hier gaan we (one small step for a man, one g.......& bla bla bla)

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.