Ga naar inhoud

[OPGELOST] Update naar AVG 9.0


HVA

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren mijn computer geupdated met het antivirusprogramma AVG 9.0. Tot nu toe heb ik met de vorige programma's van AVG nog geen problemen gehad, echter na de update van gisteren krijg ik constant de melding dat de pagina's die ik wil openen niet kunnen gevonden worden, foto's van avators worden niet meer weergegeven, zelfs bij het aanmaken van een account op dit forum ondervond ik problemen. Weet er iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens AVG Technologies kan dit liggen aan Lavasoft Ad-Aware (Anniversary Edition) en/of eAcceleration StopSign Firewall die de installatie van AVG verhinderen. Oplossing is dan om via Configuratiescherm | Software in Windows Ad-Aware en/of eAcceleration StopSign Firewall te de-installeren.

Daarna computer opstarten en dan de update doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens AVG Technologies kan dit liggen aan Lavasoft Ad-Aware (Anniversary Edition) en/of eAcceleration StopSign Firewall die de installatie van AVG verhinderen. Oplossing is dan om via Configuratiescherm | Software in Windows Ad-Aware en/of eAcceleration StopSign Firewall te de-installeren.

Daarna computer opstarten en dan de update doen.

De update heb ik gisteren reeds gedaan, en dit ging zonder problemen, het is na het herstarten van mijn computer dat de problemen gestart zijn. Dus de versie AVG 9.0 is reeds geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je Ad-Aware of die StopSign firewall?

Schakel deze dan eens uit en kijk wat het resultaat is.

En waar zou ik dit kunnen vinden? Heb al in het configuratiescherm onder software aan het kijken geweest, maar niet veel gevonden. Ik ben dan ook een computerleek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet je normaal vinden bij de instellingen van Ad-Awarere en StopSign.

StopSign ken ik niet maar bij Ad-Aware is het als volgt.

Open Ad-Aware en klik op instellingen.

Ga naar de tab Ad-Watch Live.

Haal alle vinkjes weg in het vak Algemeen.

Bevestigen met OK

Ad-Aware sluiten en de pc herstarten.

En waar kan ik Ad-Aware ergens openen? Ik heb al gekeken bij software in configuratiescherm, maar daar staat Ad-Aware en StopSign niet tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan mag je deze optie wel als niet-van-toepassing op jouw situatie beschouwen.

Eerste mogelijkheid : schakel de AVG eens uit en surf naar een betrouwbare site. Kijk dan eens of de problemen zich nog voordoen.

Tweede mogelijkheid : zet met systeemherstel je PC terug naar een herstelpunt voor je de upgrade naar AVG 9 hebt gedaan. En ook dan bekijken of de problemen er nog zijn.

Zo kan je bepalen of de oorzaak in de upgrade zit of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.