Ga naar inhoud

paswoord


Hummeltje

Aanbevolen berichten

Hallo, kan iemand mij helpen : ik heb een laptop dat beveiligd was met een wachtwoord en heb dat wachtwoord veranderd : nadien is die laptop uitgevallen omdat de batterij leeg was , vervolgens terug de stekker in gestoken en aangezet : EN NU NEEMT HIJ HET NIEUWE WACHTWOORD NIET MEER AAN. wat kan ik doen want nu kan ik hem niet meer opstarten, niet met het nieuwe wachtwoord en niet met het oude wachtwoord : hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik moet doen want ben hierin een echte leek, alvast bedankt voor alle hulp:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je misschien per ongeluk hoofdletter gebruikt?

Hallo, neen dat heb ik goed in het oog gehouden, ben al eens zo gevaren:D

---------- Post toegevoegd om 14:56 ---------- Vorige post was om 14:46 ----------

heel tof, maar kan ik dit nog doen, ik geraak namelijk niet meer op mijn laptop !!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, wie kan mij helpen, en neen ik heb daar goed naar gekeken, vermits ik al zo ben gevaren tot mijn grote schande !!!! En proberen met een usb gaat ook niet want kan niet inloggen HELP

---------- Post toegevoegd om 14:59 ---------- Vorige post was om 14:58 ----------

Hoe geraak ik in veilige modus !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.