Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Duw nog een extra aan de kabel.

Herstart de router en modem.

Ga naar Configuratiescherm

Klik op netwerkverbinding

Klik rechts op thuisnetwerk of een klein netwerk….

Volgende

Volgende

Kies Overige

Bovenste nemen

Volgende

Als je reeds een netwerknaam hebt dan mshome eventueel veranderen.

Printer en bestanddelen delen op ja

Volgende

Normaal gezien vraag die om diskette te maken.

Niet nodig.

OK

Steek de netwerkkabel in.

Nu hebt je internet maar nog geen lokaal netwerk.

Deel ergens een map.

Ga nu naar configuratiescherm

Netwerkverbindingen

Klik op Lan-verbinding (geel) en dan met rechtermuis op eigenschappen.

Klik op installeren

Klik op protocol

Klik rechts op IPX-SPX

Klik op OK

Even wachten.

Nog eens OK

Windows zal vragen om de computer op te starten en doe dat.

Na opstarten moet je wel zo’n 5 à 10 minuten wachten en dan hebt je lokaal netwerk.

Nu kan je andere computers zien in uw netwerk.

Indien je geen internet hebt maar wel lokaal netwerk dan moet je in de router mac-adres van uw computer toevoegen en eventueel mac-adres in firewall van de router.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor uw hulp, maar het heeft niet geholpen. ik heb gedaan alles wat u gezegd heeft, maar na het installeren van 'protocol...' vraagt Windows niet om de computer opnieuw op te starten, maar na die vraag van diskette vraagt die dat wel (kan dat een probleem zijn? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet er niet veel van sorry, er is een soort USB die aangesloten is op mijn pc (is dat de modem, adapter of de router?) en er is een access-point (niet aangesloten op die router, modem, adapter...) , dus draadloos. En ik kan niet veel zeggen over die USB (sorry) :(...

---------- Post toegevoegd om 01:15 ---------- Vorige post was om 01:02 ----------

ik heb het gevonden, access-point is aangesloten op de modem. Misschien kan dit wel helpen over die USB : DWL-G122 http://www.meteohub.de/pix/DWL-G122.jpg

alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.