Ga naar inhoud

Windows herinstaleren


wesleyvh

Aanbevolen berichten

hd

dvd drive

network

floppy

moet zijn

dvd drive

hd

network

floppy

Dat snap ik. Ik somde alleen de mogelijkheden op. Maat zoals jean zegt moet de computer aangeven dat ik een toets moet indrukken maar dat doet hij niet. Dvd speler dus defect. ik hoop dat hij het weer doet na instalatie van 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat mijn fout hier zit: ik moet de connectie uitkiezen waarmee ik verbinding maak tussen de laptops, ik heb LAN connectie gebruikt, en die op statisch ip gezet. dat heb ik gedaan bij internet protocol version 4. toen heb ik dit ingevuld:

IP; 192.168.1.5

subnet: 255.255.255.0

gateway: not set

DNS; 192.168.2.1

Alternative DNS: 192.168.3.1

Had ik niet LAN moeten gebruiken maar iets anders ? ZO ja wat en hoe ?

Of heb ik een fout gemaakt in: IP/SUBNET/DNS etc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

IP; 192.168.1.5

subnet: 255.255.255.0

gateway: 192.168.1.1

DNS leeg laten

Alternative DNS leeg laten

192.168.1.1 indien je zo naar de router kan

192.168.1.5 indien het vrij is ofwel automatisch

Indien je over crossoverkabel rechtsstreeks naar een computer gaat dan bij gateway de IP van de gast Computer opgeven.

Maar dan moet je bij de gast computer ook een eigen IP adres geven maar internet moet wel uitgeschakeld worden en dus niet op de router aansluiten.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je over crossoverkabel rechtsstreeks naar een computer gaat dan bij gateway de IP van de gast Computer opgeven.

Maar dan moet je bij de gast computer ook een eigen IP adres geven maar internet moet wel uitgeschakeld worden en dus niet op de router aansluiten.

Die andere computer kan ik niet opstarten, dan kan ik toch ook zijn ip niet achterhalen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.