Ga naar inhoud

Windows herinstaleren


wesleyvh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dvd lezer en dvd zelf eens reinigen?

de dvd werkt wel in een andere laptop. Ik heb de dvd drive niet geprobeerd te reinigen heb daar ook geen kit voor dus zou die ook moeten aanschaffen. Hopelijk zijn er nog mogelijkheden alvorens ik deze zou moeten aanschaffen.

Hebt je in de bios bij tab boot de dvdrom als eerst boot geselecteerd?

Om naar de bios te gaan moet je heel waarschijnlijk toets F2 tokkelen bij opstarten.

Ja dit heb ik geprobeerd. Werkt niet. Ik hoor de disk draaien en dan pakt hij alsnog de hd (Die ik overigens als laatste optie gezet had)

aangepast door wesleyvh
Link naar reactie
Delen op andere sites

in bios alles uitvinken behalve dvd om op te starten. Het werkte in een andere forum topic

ik kan niets aanvinken, kan alleen de volgorde aanpassen. En als ik het via multiboot (f12 ipv f2) doet en daar puur dvd indrukt heeft hij alsnog een fout melding.

Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd maar hoe vink ik alles uit ? Ik kan alleen dmv f5 of f6 de volgorde doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.