Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

In het aanbod van GPS lijkt geen einde te komen. Welk is volgens het forum nu een zeer goede koop om zonder zorgen op reis te gaan?

waarschijnlijk zijn al een heleboel mankementen van GPSsen aan bod gekomen en dat zijn uiteraard die met de zwakke punten.

dank

Dindo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkel GPS is perfect.

Maar Tomtom is een heel goed.

Ik heb onlangs Go Live 950 gekocht en dat is een heel goede.

Voordeel ten opzichte met mijn vorige one XL is dat je wel fatsoenlijk kan laden met usb.

Zeer goede beeld en duidelijke informatie.

Ik heb het nog niet getest met "kortste weg" want bij one XL was dat tradioneel altijd via ieder dorpkom en dat is natuurlijk niet de kortste weg.

Het voordeel bij Live mits betaling dat je de recente verkeersinformatie krijgt en dat de GPS een andere weg kies. (Dat heb ik nog niet getest want ik heb het nog maar pas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, dank voor je snelle reactie

Naar die Tom Tom 950 heb ik deze morgen staan kijken en zelfs uitleg gevraagd. Blijkbaar is de Tom Tom 750 indentiek dezelfde, maar het verschil zit hem enkel in de USA en Canada kaarten. klopt dat ?

heb je ook al eens de stembesturing uitgeprobeerd en ..luistert het programma goed genoeg om hetgeen je zegt in te laden?

dank

dindo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tomtom go 750 is haast indentiek als 950

Het is juist andersom

950 heeft Europa 45 landen en VS en Canada

750 heeft Europa 45 landen

Ze hadden beter Rusland en landen die grenzen aan europa bij gezet i.p.v. Canada en VS

Tussen de 2 is amper 20 euro verschil.

Bij de mening van 950 staat dat als min-punt batterij.

Dat is absoluut niet waar.

Je kan gemakkelijk thuis laden en je komt lang mee toe.

Bij one xl kon dat niet en moet je aansluiten op sigaretten-aansteker.

Ik heb laatst van Genk naar Zolder gereden zonder aansluiting en dat ging prima.

Geen thuislader kopen want dat is standaard inbegrepen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

garmin heeft ook mooie toestelletjes, ik kom met mijn batterij 15 uur toe :argh:. maar dat is een fiets gps :)

maar ook voor auto's heeft garmin een mooi gamma, waarmee ik al eens geprult hebt in een winkel. en het systeem beviel mij ook. hier thuis liggen enkele TomTom's, waar we heel tevreden over zijn. ik denk dat als je een TomTom of een Garmin zou kopen, dat je wel een goede aankoop zou gedaan hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor deze tips.

Zo is het makkellijker een aankoop te bepalen.

toevallig ervaring of geluiden opgevangen van de Navigon 8410 met bijna realistische straatbeelden op het scherm?

dank

Dindo

aangepast door dindo
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is bij TomTom ook al :)

op de manier van de Navigon 8410 heb ik bij Tom Tom niet gezien.

je rijd werkelijk door de stad (gesimuleerd natuurlijk) met zicht op gebouwen en bomen en parken.

Niet zoals de Blaupunkt heeft geprobeerd met een camera die de straat echt filmt en er een te volgen rode streep aan toevoegt.

Mocht er ook zo'n Tom Tom bestaan zoals de 8410, welk type is dat dan ?

vriendelijke groeten.

Dindo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.