Ga naar inhoud

films branden op dvd


Vincent4451

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb dus net bovenstaande geprobeerd met VideoDVDMaker, gekozen voor "Burn an already authored DVD-Video", dan bij burn options de map VIDEO_TS gezocht...Drive stond juist, snelheid ook, burn....alles lukt:

Building DVD image

Building ISO file...

Burning DVD...

SendOPC

TrackAtOnce

CloseSession

Eject

Done

Opnieuw hetzelfde probleem, op tv zegt hij "can not play disk" (ter info m'n dvd-speler kan alle formaten aan DVD+ en - en RW), als ik het schijfje in m'n pc steek herkent hij niets (geen autoplay en in verkenner staat gewoon: DVD-station (J:) en Dvd-rw-station (K:) zonder dat hij de dvd vindt....nu ben ik ten einde raad hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe het eens vanaf het begin. Je moet toch een avi of mpeg bestand hebben van de film? Ik bedoel dus niet nadat je de tooltjes hebt uitgeprobeerd, gewoon het begin. Je moet beginnen met een avi bestand en dat ga je omzetten. Maar hoe heet je avi bestand of mpeg bestand?

Koop ook eens een ander merk van dvd+r of dvd-r . Soms help dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]6502[/ATTACH]na vele pogingen heb ik de film op externe harde schijf geplaatst en bij m'n schoonvader geprobeerd. Daar deden we dit met dvdshrink en op 10min was de film geschreven en lukt op pc + dvd-speler...

Echter het probleem nu thuis is dat na het verwijderen van m'n eerder niet meer werkende Nero-versie, ik op jullie aanraden de Nero Burnlite 10 installeerde. Nu heb ik het volgende probleem: na het inladen van de film in dvdshrink en het klikken op backup krijg ik venster (zie bijlage). Daar kan ik m'n dvd-writer niet aanduiden daar er volgens shrink geen Nero geïnstalleerd is, terwijl dit wel het geval is....Heb reeds opnieuw opgestart maar dit probleem blijft??

screen3.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.