Ga naar inhoud

films branden op dvd


Vincent4451

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee, dat kan niet dat je Burn data disc vob bestanden branden om daarna als films te bekijken.

Ik zie dat je bovenaan Video - Photo staat.

Waarschijnlijk moet je dat nemen.

Daarbij gebruikt je DVD+RW terwijl de meeste dvdspeler DVD-R kunnen afspelen. (Bij sommige is dat alleen mpeg of zelfs divx)

Dus ook niet DVD+R

Link naar reactie
Delen op andere sites

wouterskurtt, ik heb enkel de map VIDEO_TS en geen oorspronkelijk avi / mpg bestand (als dat een antwoord op UW vraag mag zijn)...

stegisoft, als ik op VIDEO / Photo klik dan dien ik te upgraden naar een betalende versie van Nero (http://www.nero.com/enu/upgrade-nbl-spo-free.html?NeroSID=3SUSUS3fd60d3037bfc0b70b26500e07) nochtans raadde men jullie mij aan dit te downloaden. Heeft iemand iets anders waarmee ik wel DVD kan schrijven? (gratis versie?)

Mijn dvd-speler op tv speelt zowel + als - af daar zit het probleem niet...

aangepast door Vincent4451
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met deze gratis programma doch ik heb niet getest want ik heb geen vob bestanden.

Start "The Filmmachine" op en klik op de knop Open/Add Movie.

Voeg je film toe en kies voor Open. Als je film uit meerdere delen bestaat herhaal dit dan. In het hoofdscherm van "The Filmmachine" zie je vervolgens de filmdelen in de juiste volgorde staan. Zo niet, gebruik dan de knoppen Move up en Move down om de volgorde aan te passen.

Klik op next (rechts onder) en selecteer in het bovenste vakje de Default output folder (de locatie waar je je DVD op wilt slaan). Kies MPEG-2 als output file type en verander de Video Encoder naar HCencoder.

Met de optie Aspect Ratio kan je het beeldformaat kiezen. Kies 4:3 voor een gewone tv of 16:9 voor breedbeeld. Klik op next om verder te gaan.

Selecteer bij CD size 4,7GB voor een standaard DVD. Het vinkje bij "Don’t burn dvd" kan je weghalen. Klik op next.

Plaats eventueel een vinkje voor "use subtitles" en klik vervolgens op het Subtitle-vakje om een subtitle bestand te selecteren. Meer over het vinden van ondertiteling bij je film lees je hier.

In dit scherm kan je verder aangeven of de subtitles altijd zichtbaar moeten zijn of dat je dat met je afstandsbediening wilt kunnen aangeven. Verander de "Sub Language" naar de juiste taal. Als je film uit meer dan 1 deel bestaat dan moet je ook meerdere subtitle bestanden hebben. Hier kies je dan voor Add 2nd subtitle. Klik op next.

In het laatste scherm kun je nu daadwerkelijk je DVD maken. Gebruik eerst nog even de "Preview result" optie om te kijken of alles naar je zin is. Plaats een lege DVD in je DVD-brander en kies voor "Make dvd".

Je film wordt nu gebrand op DVD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie bericht 1 op pagina 3 (trouwens wat ik nu nog nodig heb is gewoon gratis programma om deze op dvd te kunnen plaatsen), ik deed het met shrink maar doordat je eerder zei dat ik nero er moest van gooien en nero burnlite 10 installeren (waarmee je geen DVD kan schrijven!!) geeft Shrink nu de melding die je hierboven kunt zien in screenshot...en met filmmachine kan er geen VOB files geschreven worden...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.