Ga naar inhoud

films branden op dvd


Vincent4451

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik wacht gewoon de reactie af van stegisoft op m'n laatste vraag...ik begrijp dat dit lastig is dat dit topic nog niet "opgelost" is, maar wens liever antwoorden te krijgen op m'n vragen dan afwijkingen, anders wordt dit topic 70 pagina's lang en da's voor mij alleszinds de bedoeling niet, toch bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als je de dvd insteekt in je computer dan komt het menu en wordt de film AUTOMATISCH afgespeeld? Dat is het teken dat de dvd werkt.

Dan ligt het volgens mij toch aan het dvd schijfje dat uw dvd-speler van uw tv toch niet kan afspelen...

Probeer eens gewoon een dvd te gebruiken (DVD+R of een DVD-R), en geen DVD RW !

Zie eens naar bericht 12 van mij. (laatste regel). Heb je daar iets mee gedaan ??????????????????????

Als je het daar toen duidelijk gelezen had, was je probleem al veel eerder opgelost en was het niet nodig om commentaar op me te hebben.

Ik vind het menselijk dat je iets niet gelezen hebt of over het hoofd hebt gezien, maar ik kan er niet tegen dat je kritiek geeft als ik je probeer te helpen.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm je bericht 12 sloeg eigenlijk nergens op...want ik zei nooit dat "automatisch spelen lukte" (was zelfs nooit het geval) en bovendien in je laatste regel zei je dat ik geen DVDRW mag gebruiken maar gewoon een DVD+R of DVD-R....hmm ik heb niet eens DVD RW in huis dus ook nooit gebruikt....enkel DVD+

dus iedere poging, op gelijk welke manier, was met DVD+R....nu heb ik gewoon elders een DVD-R geleend en daarmee lukt het wel....

enige wat ik me nu nog afvraag is dat ik dacht dat een ingebouwde pc-writer de beide formaten (DVD+R en DVD-R) aankan?

je hoeft echt niet zo geprikkeld te zijn hoor, ik raadpleeg enkel dit forum uit nood en omdat er professionele hulp wordt aangeboden. Anyway als ik nog van iemand een antwoord krijg op m'n laatste vraag (zie hierboven int vet), dan zal ik mijn bedankje aan iedereen die aan deze post meewerkte uitdelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vincent: ik heb gewoon je commentaar hierboven niet gelezen, omdat ik het de moeite niet vindt. Je zegt nu dat het wél werkt met een DVD-R. Wel, in bericht 12 had ik gezet: "Probeer eens gewoon een dvd te gebruiken (DVD+R of een DVD-R), en geen DVD RW!

Het grote gelijk, dat is altijd bij u te vinden!

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.