Ga naar inhoud

Nieuwe Game PC


Jasper

Aanbevolen berichten

Zo nou ik heb nu 800 euro bij elkaar gespaard en krijg over morgen me salaris :D dit betekend dus een nieuwe pc gaan bestellen. Dit mag ik van me ouders over 2 weken doen. nou was mijn vraag want jullie hadden hele mooie systemen samengesteld maar kunnen jullie me misschien hierbij helpen bij de site van Informatique computers en componenten B.V.

http://www.informatique.nl/pcopmaat

Over solidworks hiervan ga ik 2010 draaien en binnenkort 2011

verder gebruik ik ook Inventor 2011

deze 2 programma's beide voor mijn opleiding

en graag wil ik zodra cod black ops uit komt deze ook kunnen spelen op me toekomstige systeem

Hier nog even het lijstje

Waarvoor heb ik een PC nodig ?

Ik zal mijn pc vooral gaan gebruiken voor het spelen van games als cod mw2 en binnenkort black ops. Verder heb ik hem ook nodig voor mijn opleiding en zal er solidworks op moeten gaan draaien. (Een zwaar 3D ontwerp programma) graag zou ik ook een aansluiting willen hebben voor mijn 5.1 speaker systeem. Ik zou het heel fijn vinden als mijn beeld er heel mooi uit zou zien met het spelen van de spellen.

Wat is mijn budget ?

mijn budget is ongeveer 800 a 900 euro. maar al kan het al voor minder maar wel goed voor mijn wensen heb ik het liever goedkoper.

Een merkcomputer of een samenstelling ?

dit maakt in mijn geval niet uit als ik maar een compleet gebouwd en instaleerd systeem krijg

Ga ik overklokken ?

nee, nog nooit gedaan ook

Ga ik later upgraden ?

waarschijnlijk niet

mischien alleen de grafische kaart op zen tijd

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ?

niet echt nodig

Heb ik een besturingssysteem nodig ? -

ja graag windows 7 home premium

Ga ik zelf installeren ?

ik heb al een monitor van iiyama van 24 inch en een resolutie van 1920-1080

en verder heb ik een game muis en toetsenbord

aangepast door Jasper
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou hier dan voor 900 euro, als je in nederland woont hoef je geen verzendkosten te betalen(onderste optie bij verzending):

Azerty

Behuizing: Cooler Master Sileo

Voeding: Cooler Master GX650

Moederbord: MSI 770-G45

Processor: Phenom II X4 955 3.2GHz quad core

Koeler: Scythe Mugen 2 rev.b

Geheugen: 4GB Kingston ValueRAM 1333MHz

Grafischekaart: Colorful iGAME GTX 460 1GB

Hardeschijf: Samsung SpinPoint F3 1TB

Optische drive: Liteon iHAS124 DVD brander

OS: Windows 7 Home Premium 64 bit

Assemblage met 1 Jaar garantie + Windows installatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is echt complete onzin, er is echt niks mis met een AMD systeem. Welliswaar is de Core i5 wel een beetje sneller maar hou ook even de prijs mee in de gaten.

Ik spreek uit ervaring want ik heb echt al jaren AMD met een paar keer Intel(C2D e8400 en Core i7 920) tussendoor en het verscheeld allemaal niet zo veel als dat men zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ik heb nog een wijziging voor het systeem, ik hoef namelijk geen windows 7 meer te hebben want die kan ik via men werk krijgen. dit scheelt dus weer een hoop zou je hem misschien nu kunnen uitvoeren met een i7 processor en een ATI grafische kaart ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is inderdaad wel slim om bij dit moederbord een ati kaart te nemen aangezien dit moederbord over ATI CrossFireX-technologie beschikt.

als je een I7 wilt zou ik de 870 nemen deze is wel 2x zo duur als de amd processor en je zult ook een ander moederbord nodig hebben aangezien het huidige moederbord geen 1156 socket kan hebben.

maar het is natuurlijk aan jouw of je die neemt of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.