Ga naar inhoud

Nieuwe Game PC


Jasper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb zelf nog even onderzoek gedaan en wat geïnformeerd.

nou kan een vriend van mij me helpen met opbouwen en kan ik dus me oude kast van me pc gebruiken. dit scheeld ook weer

verder heb ik windows 7 ook niej meer nodig.

mijn opmerking was alleen ik heb is naar de specificaties van de 3D programma's gekeken en er wordt geadviseerd om i7 te gebruiken en om 6 gb werkgeheugen te installeren zou iemand mij kunnen helpen om hier ene processor en moederbord bij te kunnen vinden. ook moet er dan een goede grafische kaart bij en 5.1 geluidskaart en natuurlijk een dvd spelertje. want dan kan ik namelijk gaan bestellen :D

alvast heel veel bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf nog even onderzoek gedaan en wat geïnformeerd.

nou kan een vriend van mij me helpen met opbouwen en kan ik dus me oude kast van me pc gebruiken. dit scheeld ook weer

verder heb ik windows 7 ook niej meer nodig.

mijn opmerking was alleen ik heb is naar de specificaties van de 3D programma's gekeken en er wordt geadviseerd om i7 te gebruiken en om 6 gb werkgeheugen te installeren zou iemand mij kunnen helpen om hier ene processor en moederbord bij te kunnen vinden. ook moet er dan een goede grafische kaart bij en 5.1 geluidskaart en natuurlijk een dvd spelertje. want dan kan ik namelijk gaan bestellen :D

alvast heel veel bedankt

zelf heb ik nu dit ALTERNATE - BUILDERS

is dit goed denken jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom een i7 860 en niet i7 870? (scheelt 10 euro en is iets beter)

je was ook de cd-rom vergeten dus dat is nog 15 euro er bij ongeveer.

en je hebt 2x 640 gb voor harde schijf, is het niet handiger als je 1x 1tb neemt dat is zon 280 gb minder maar het scheelt 30-40 euro (dacht ik). de videokaart weet ik niks vanaf maar je zou ff een paar benchmarks kunnen opzoeken van de videokaart en dan weet je of die goed is in vergelijking tot andere van dezelfde prijsklasse

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Art.-Nr.: Apparaat type Product

HXLY32 Processor koeler Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100

JCXXVC Grafische kaart(PCIe) XFX HD5770 XXX

HU1I33 Processor Intel® Core™ i7-870

TN5O03 Voeding OCZ StealthXStream 2 500W

GUEM04 Moederbord MSI P55-GD55

A9BU28 Harddisks (SATA) Samsung HD642JJ

A9BU28 Harddisks (SATA) Samsung HD642JJ

IDIF83J2 Geheugen GeIL 8 GB DDR3-1333 Quad-Kit

De complete configuratie kunt U via deze link, online bekijken:

ALTERNATE - BUILDERS

aangepast door Jasper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ziet er op het eerste zicht goed uit.

Wel zou je best je voeding wat upgraden naar de 600 watt, zo heb je toch wat speling. Recentelijk werd ook de 68xx reeks geïntroduceerd qua videokaarten, een HD 6850 is sneller dan een HD 5770, recenter, energiezuiniger.... De prijs voor deze kaart is quasi hetzelfde. Oja, vergeet de behuizing niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.