Ga naar inhoud

Nieuwe Game PC


Jasper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Art.-Nr.: Apparaat type Product

HXLY32 Processor koeler Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100

JCXXW1 Grafische kaart (PCIe) XFX HD-685X-ZNFC

HU1I33 Processor Intel® Core™ i7-870

TN6O03 Voeding OCZ StealthXStream 2 600W

GUEM04 Moederbord MSI P55-GD55

A9BU28 Harddisks (SATA) Samsung HD642JJ

A9BU28 Harddisks (SATA) Samsung HD642JJ

IDIF83J2 Geheugen GeIL 8 GB DDR3-1333 Quad-Kit

De complete configuratie kunt U via deze link, online bekijken:

ALTERNATE - BUILDERS

en nee me kast is niet recent wat kan het probleem dan zijn ????

excuus voor de defecte link maar het lijkt of de samenstelling maar een korte tijd actief blijft hier weer een nieuwe

Link naar reactie
Delen op andere sites

na heb zelf ff wat zitten zoeken maar kan niks vinden

de kast is zwart en vrij groot met aan de voorkant 3 metertjes. hij is denk ik van aspire aangezien er op de ventilatie roostertjes aspire staat verder is er een kant van de kast doorzichtig

---------- Post toegevoegd om 16:37 ---------- Vorige post was om 16:29 ----------

maar is me samenstelling een mooie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er wel leuk uit al zou ik zelf meer voor de videokaart uit geven en aangezien ik al een verwisselbare schijf heb waar ik de backups op kan zetten zou ik gaan voor 1 tb schijf en met het geld dat ik daar bespaar zou ik dan voor een beter videokaart gaan maar goed dat is voor mij persoonlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prestaties van zowel de HD5850 als de HD6850 liggen zeer dicht bij elkaar en zo goed als verwaarloosbaar.

Eerlijk gezegd zou ik dan de HD6850 nemen daar die goedkoper is en aanzienlijk zuiniger omspringt met het stroomverbruik.

Als je dan de prijs vergelijkt van de HD5850 en de HD6870 (die VEEL beter presteerd) dan zou ik die zelfs voorstellen.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.