Ga naar inhoud

Hoe kwam je op dit forum terecht ?


kape

Hoe kwam je op dit forum terecht ?  

2.259 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe kwam je op dit forum terecht ?

    • Google (of andere zoekmachine)
      2301
    • Krant
      19
    • Computertijdschrift
      50
    • TV-programma - De Stip
      7
    • "van mond-tot-mond"-reclame
      143
    • Folder/Flyer
      81
    • Facebook
      13
    • Andere
      83


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik kom hier via Google, omdat ik een probleem heb met pc en die hoop ik met jullie hulp op te lossen, we zijn er nog mee bezig.

Wat ik wel grappig vond is dat dit een Belgisch forum is, hier kwam ik pas achter door de mail die ik kreeg, gelukkig praten we dezelfde taal :-), had al op andere sites gekeken maar dit was allemaal Engels talig dat en het pc probleem gaat dan helemaal boven mijn pet.

Wat ik erg fijn vond is dat er heel snel gereageerd werd

Tof

Groetjes van L uit Nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Google en zoeken op oplossingen voor mijn virusprobleem kwam ik op deze site terecht. in tegenstelling tot enkele andere fora leek de uitleg mij hier veel duidelijker!

Ondertussen probeer ik samen met enkele andere leden en mod's en admin's het probleem op te lossen. Hopen dat 't lukt.

Gr, Emperor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

heel goed forum wanneer je een vraag hebt krijg je onmiddelijk een goed antwoord. dit is zelfs beter dan je computer binnenbrengen in de winkel (bij sommige problemen dan). ik ben hier terecht gekomen met een vraag over mijn oude computer en sindsdien wanneer ik een probleem heb post ik dit op dit forum. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.